AndersJH Skrevet September 9, 2024 Skrevet September 9, 2024 (endret) Har oppdaget at det lekker fett fra ytre drivakselmansjett foran på E70’en min. Ser at OEM koster over 1000,- og da er ikke engang fettet inkludert. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger når det kommer til uoriginale, f.eks SKF, med tanke på rett dimensjon, lengde og ikke minst holdbarhet/kvalitet? Endret September 9, 2024 av AndersJH
Ingvaldsen Skrevet September 9, 2024 Skrevet September 9, 2024 (endret) styr unna meyle, de hadde veldig kort levetid. kjøpte nye originale Endret September 9, 2024 av Ingvaldsen
540is Skrevet September 9, 2024 Skrevet September 9, 2024 Gkn / Löbro er det man skal ha innen drivaksler/ledd/mansjetter skal det holde. Samme som leverer originalt til BMW og mange andre tyske merker Ingvaldsen, fupsaker, *MrB* og 3 andre reagerte på dette 5 1
AndersJH Skrevet September 10, 2024 Forfatter Skrevet September 10, 2024 Da ble det bestilt Löbro til 1/4 av prisen av original.
papertiger Skrevet September 10, 2024 Skrevet September 10, 2024 Bestilte også akkurat Spidan / GKN (samme som Löbro / GKN) drivakslinger høyre og venstre framme til F11, gåene drivledd. Kostet 7400kr for begge to hos Autodoc i går, GS skulle ha 15-16k per aksling for original vare... mr.pingu, fupsaker, *MrB* og 1 annen reagerte på dette 4
thbrekke Skrevet September 10, 2024 Skrevet September 10, 2024 Tilfeldigheter😂 Akkurat lagt inn samme bestilling på Autodoc jeg også til min F11. Var en grei pris. papertiger reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet September 10, 2024 Skrevet September 10, 2024 Lekker litt grease fra ene siden på M5'en min og. Takk for merketips og Autodoc. Penger spart. papertiger reagerte på dette 1
papertiger Skrevet September 10, 2024 Skrevet September 10, 2024 5 hours ago, thbrekke said: Tilfeldigheter😂 Akkurat lagt inn samme bestilling på Autodoc jeg også til min F11. Var en grei pris. Har du klikkelyd fra forstillingen du også ved sving?
thbrekke Skrevet September 10, 2024 Skrevet September 10, 2024 Jepp. Klikkelyd ved fullt rattutslag. Samt har litt vibrasjoner under pådrag/belastning v/lavt turtall (typisk når en liggger i comfort modus og den har lagt seg i et høyt gir og en gir gass). papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå