sondrelr Posted Tuesday at 07:44 AM Share Posted Tuesday at 07:44 AM jeg byttet fjærer på f11`n min og syns den ble veldig høy, noen som vet hva riktig høyde foran på disse skal være? jeg ble tilsendt standard fjærer da Koed mente jeg ikke hadde msport understell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted Tuesday at 11:46 AM Share Posted Tuesday at 11:46 AM Har du fått standardfjærer til en m-sportbil vil den bli høyere, men selv når du bytter likt mot likt vil det bli noe høyere umiddelbart etter bytte. Hva var KOEDs argument for at du hadde standard understell da? Det finnes M-sportbiler som ble levert med standard høyde også, men det er ikke veldig vanlig. Det valget måtte kjøper gjøre aktivt ved bestilling/konfigurering, og jeg tror ikke det gjaldt alle modeller heller. mr.pingu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.pingu Posted Tuesday at 06:44 PM Share Posted Tuesday at 06:44 PM 6 hours ago, *MrB* said: Har du fått standardfjærer til en m-sportbil vil den bli høyere, men selv når du bytter likt mot likt vil det bli noe høyere umiddelbart etter bytte. Hva var KOEDs argument for at du hadde standard understell da? Det finnes M-sportbiler som ble levert med standard høyde også, men det er ikke veldig vanlig. Det valget måtte kjøper gjøre aktivt ved bestilling/konfigurering, og jeg tror ikke det gjaldt alle modeller heller. Og det er spesielt uvanlig med EDC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted Tuesday at 06:59 PM Share Posted Tuesday at 06:59 PM Er denne xDrive? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts