Orjan Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Gratulerer så mye! Du har fått deg en fabelaktig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 18 Forfatter Share Skrevet Desember 18 21 minutter siden, Orjan skrev: Gratulerer så mye! Du har fått deg en fabelaktig flott bil! Takk for det Ja, dette er en skikkelig kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Gratulerer! Funker appen nå eller er den fortsatt i BMW Welt? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 18 Forfatter Share Skrevet Desember 18 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Gratulerer! Funker appen nå eller er den fortsatt i BMW Welt? 😅 Haha... nå funker den og bilen befinner seg ikke lenger på et museum i Tyskland Marius2002 og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 18 Forfatter Share Skrevet Desember 18 Et spørsmål: Jeg mener ganske bestemt at man kunne justere lyden på "Iconic sound" på demobilen jeg hadde. (jeg kan ta feil). Men på min 2025 i4 M50 så ser det ikke ut til at jeg kan justere lyden i de forskjellige modusene. Kun slå den av/på hvor lyden i "comfort" er dempet og lyden i "Sport" er høyere. Er jeg inne på noe, eller har jeg bare dårlig hukommelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Det er ingen andre valg for lyden enn dette. Mulig man kan kode nivået, kan forske litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 18 Forfatter Share Skrevet Desember 18 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Det er ingen andre valg for lyden enn dette. Mulig man kan kode nivået, kan forske litt på det. Okay, kan hende jeg har blingset.... Mener bare jeg kunne justere volumet på demobilen jeg kjørte.... Men nå ble jeg plutselig usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 11 minutter siden, Bjerknez skrev: Okay, kan hende jeg har blingset.... Mener bare jeg kunne justere volumet på demobilen jeg kjørte.... Men nå ble jeg plutselig usikker... Du husker nok bare feil. Ingen i4 har justering av volum på Iconic Sounds i HU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 18 Forfatter Share Skrevet Desember 18 56 minutter siden, Saltkjelen skrev: Du husker nok bare feil. Ingen i4 har justering av volum på Iconic Sounds i HU. Ok, da beklager jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Grattis med en nydelig i4 En mer komplett pakke får man nesten ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Grattis med ny bil. 😀 Jeg synes BMW har gjort en god jobb med LCIen, den ser litt mer ut som en vanlig fossilbil med den nye grillen, og jeg liker de nye baklyktene. Jeg blir stadig lurt på kveldstid når jeg ser en slik en fra avstand, for jeg tror hele tiden det er en M4 CSL😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 18 Share Skrevet Desember 18 Gratulerer med veldig fin i4! Hvilket interiør har du gått for? Farge og stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 19 Forfatter Share Skrevet Desember 19 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med veldig fin i4! Hvilket interiør har du gått for? Farge og stoler? Jeg er ikke så veldig glad i farger, så jeg liker ikke å blande for mye av det. Jeg synes de M-sport stolene var i overkant glorete og selv om dette ikke var hovedgrunnen til at jeg valgte dem bort, så var det en stor del av avgjørelsen. For dem kostet nesten 14.000 mer enn de sorte kunstskinn stolene jeg valgte som jeg synes gir bilen mer klassisk look. Den andre grunnen var at jeg selvsagt sparte en go slump penger i samme slengen. Jeg kan ta bilde av interiøret når det blir lyst å slenge inn bilder. I mellomtiden har du min bil her: https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/ed546a5 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 19 Forfatter Share Skrevet Desember 19 6 timer siden, Dusy skrev: Grattis med en nydelig i4 En mer komplett pakke får man nesten ikke. Takk for det Dette er helt klart en bil som ligger klistret til veien. Her skal man jaggu kjøre hardt i svingene før man føler den krenger. Den er stiv, men ikke ubehagelig, og veldig taight og fin. Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Fredag kl. 22:40 Forfatter Share Skrevet Fredag kl. 22:40 Kjørte en tur til Svinesund i dag etter jobb. Fra jobben til jeg parkerte på Svinesund hadde jeg kjørt 39km. og temperaturen var mellom -1 og +3 grader. Forbruket havnet på 21.3kwh/100km og snitthastigheten var 73.4km/t. Jeg kjlrer da på 18" vinterhjul Det betyr i mitt hode at ut fra disse tallene hadde jeg kommet ca. 38 mil på en fullading. Det er ganske nøyaktig det jeg har forutsett hele tiden ut fra tester jeg har lest etc. på sommeren bytter jeg jo til 20" hjul som trekker mer strøm, men har da fordelen med høyere temperaturer. Det går vel kanskje litt opp i opp? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå