Gå til innhold

Nødvendig utstyr på F15?

RF91
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en del folk her inne å dømme så er jo bilen tilnærmet defekt om den ikke har ACC eller skinndash, så det er vel lurt å få med seg 🤪

Jeg tror jeg hadde klart meg fint med en godt vedlikeholdt 30d med M-Sport, LED lykter, comfort stoler, større lydpakke og HUD f.eks 🤔 Så kravstor er jeg 😆

Med mindre det er videresalg du har i tankene så tror jeg du bør tenke mest på hva du selv føler du må eller vil ha. Ting andre anser som et must kan jo fort være ting du ikke hadde savnet eller tenkt på engang 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Daniel. skrev:

Etter en del folk her inne å dømme så er jo bilen tilnærmet defekt om den ikke har ACC eller skinndash, så det er vel lurt å få med seg 🤪

Jeg tror jeg hadde klart meg fint med en godt vedlikeholdt 30d med M-Sport, LED lykter, comfort stoler, større lydpakke og HUD f.eks 🤔 Så kravstor er jeg 😆

Med mindre det er videresalg du har i tankene så tror jeg du bør tenke mest på hva du selv føler du må eller vil ha. Ting andre anser som et must kan jo fort være ting du ikke hadde savnet eller tenkt på engang 🤷‍♂️

Trur ikkje eg er so kjempekravstor eg heller, men "kjekt å ha" ligg jo i bakgrunnen og lura 😄

Vidaresalg vil da jo med tiden bli, men da er ikkje ein prioritet no. Om da blir kjøp so blir da kjøp for min eigen del 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er/var det et must at bilen IKKE har panoramatak og div. annet unødvendig "luksusutstyr" som kan skape trøbbel når bilen etterhvert passerer 8-10 år.

Særlig elektrisk/elektronisk ekstrautstyr som egentlig ikke er nødvendig for den evt. daglige transporten, som f.eks. soft close, comfort access, aktivt/adaptivt understell osv.

Iallefall på E70 har det jo vært litt kluss med div. ekstrautstyr opp igjennom årene såvidt jeg har fått med meg.

Kanskje unntatt f.eks. komfortseter og rattvarme. Er vel relativt lite utsatt for feil. Aktiv styring har jeg også, men den tror jeg også er relativt trygg.

Giga lydpakke har jeg ettermontert, siden jeg naturligvis ikke har 7-seter ☺️

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...