viggo E34 Skrevet Søndag kl. 00:35 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 00:35 5 timer siden, Olaandref skrev: Innovator du er på kanskje? Stemmer bra det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 00:46 Share Skrevet Søndag kl. 00:46 7 minutter siden, viggo E34 skrev: Stæmmer bra det 😅 Hadde 10 år i Island Offshore, på Intervensjonsfartøyene, har ikke følgt helt med siste årene, men det er vel Island Drilling som har Innovator fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Søndag kl. 00:53 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 00:53 5 minutter siden, Olaandref skrev: Hadde 10 år i Island Offshore, på Intervensjonsfartøyene, har ikke følgt helt med siste årene, men det er vel Island Drilling som har Innovator fortsatt? Hehe, sier du det. Ja stemmer det, er fortsatt Island Drilling, har drifta riggen selv siden 2019, før det var det Odfjell som hadde drift på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 00:57 Share Skrevet Søndag kl. 00:57 1 minutt siden, viggo E34 skrev: Hehe, sier du det. Ja stemmer det, er fortsatt Island Drilling, har drifta riggen selv siden 2019, før det var det Odfjell som hadde drift på den. Stemmer det, husker det var snakk om det. Riggen ble egentlig bygget som en ren intervensjonsrigg, men underveis i byggeprosessen endret de mening og satte borepakke på den. Er ikke mange boreriggene som har hivkompensert knuckle bom kran 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Søndag kl. 03:50 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 03:50 Stemmer som du sier her, er ganske unik sånn sett. Multiunit deluxe 😅 Arti du viste om riggen, du følger nå med litt ettersom du jettet riktig rigg 😅 Har ikke vært på disse intervensjonsfartøyene, men har litt fartstid på rigg å noe på borreskip. Du har bytta yrke eller er du fortsatt offshore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 09:52 Share Skrevet Søndag kl. 09:52 5 timer siden, viggo E34 skrev: Stemmer som du sier her, er ganske unik sånn sett. Multiunit deluxe 😅 Arti du viste om riggen, du følger nå med litt ettersom du jettet riktig rigg 😅 Har ikke vært på disse intervensjonsfartøyene, men har litt fartstid på rigg å noe på borreskip. Du har bytta yrke eller er du fortsatt offshore? Absolutt. 🙂 Tja, rart med det etter 25 år på havet, kjenner veldig mye folk, så man er egentlig informert enten man vil eller ikke, kompisene mine er enten anleggsfolk eller sjøfolk, så det blir pratet litt når man møtes 🙂 Intervensjonsfartøyene var gull å jobbe på, rent, utrolig godt miljø, rigg ordning ++ Merket de ble et savn når jeg begynte på rigg, fant aldri helt det gode miljøet vi hadde på disse fartøyene. Gikk på land i 2022, jobbet først på prosjekt et år for TFMC, men jobber på prosjekt for et entreprenør selskap nå. Men, jeg ser mer og mer på ledige offshore stillinger igjen, så når minstejenta blir litt eldre tror jeg nok det blir å søke seg ut igjen 🙂 viggo E34 og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mandag kl. 06:58 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 06:58 Jeg har alltid trivdes godt på rigg, men føler det ofte er disse små riggene mer sosiale å intime på en måte. Skjønner godt du savner det, eneste er jo dette med kontrakter å opp og nedturer i bransjen, akkurat det er litt drit mem ellers trives jeg godt på rig. Både hjemme i Norge og internasjonalt 😅 vi er jo mange raringer her ute som jeg sier 😅 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mandag kl. 15:22 Share Skrevet Mandag kl. 15:22 Haha, ja, det finnes litt forskjellige typer der, og det fine er at man får bekjentskap i hele landet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mandag kl. 18:54 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 18:54 Absolutt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mandag kl. 22:27 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 22:27 Stemningsbilde hjemmefra 😫🙈 Er jo nå man skulle vært hjemme å fått testa xdriven skikkelig 😅 sveigis, Olaandref og fupsaker reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet i går, 08:45 Forfatter Share Skrevet i går, 08:45 Ser x-delete er tilgjengelig for G-serie nå, noen har erfaringer her? https://www.xautomotive.com/products/xdelete?srsltid=AfmBOor-t6twGNPX5w86kVxJRf9_IGtZTUSytc0ERuUjAD_Q1E-FG7az Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå