Alfaduden Skrevet Mai 5 Forfatter Skrevet Mai 5 Jeg kan rapportere om at bilen er helt friskmeldt. Kjørt tur/retur Lillestrøm i dag, via Oslo og alt i skjønneste orden. Nå må jeg bare finne ut hvor den lekker AC gass. Otis reagerte på dette 1
Alfaduden Skrevet Mai 24 Forfatter Skrevet Mai 24 Man blir jo glad! Alt er riktig med rekkesekser og tre pedaler! Renset interiøret og det var deilig. Satte inn baksetene med en slags forsegling fra Gyeon og er spent på det. Ble matt og fin finish og håper den holder i forhold til søl fra barna. Setene fremme ble satt inn med resten av Swissvax leather milk som jeg har hatt liggende i sikkert 10-12 år. Ser grusomt ut med en gang, men når det får trukket godt inn blir det også mattere og levelig. Lukter til gjengjeld veldig godt. Planlegger langtur til uken. Bergen, Haugesund og Stavanger. Hyggelig hvis noen ønsker å treffes. Søker også etter et takstativ, så hvis noen har på veien, rop ut! laffe, Otis, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Alfaduden Skrevet Juni 15 Forfatter Skrevet Juni 15 Km 284900 Gjort mye på bilen nå de første dagene i juni: - Byttet toppdekselpakning. Det var jammen godt å få gjort. Den gamle var like sprø som PS sprøstekt løk... - Byttet mulitreim med løpe og strammehjul - Byttet NOx sensor - Olje og filterskift på motor - Oljeskift diff - Etterfylt AC gass - Byttet tåkelamper i støtfanger. Nå går den imidlertid å jager på tomgang igjen. Skal følge litt med på feilkoder, men det var en liten nedtur. Hadde håpet ny NOx sensor skulle ordne det. Jaja, gammel bil, men jeg kjører den på EU kontroll om et par uker og er veldig motivert for å ha den et par år til og å få rundet 300.000km! Leter nå etter en E61 530i med manuelt gir som arvtager. ///M-ini95 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå