Netlandet Skrevet September 10 Forfatter Skrevet September 10 Ellers har jeg byttet ut trekkbilen. BMW leverer jo som kjent ingen varebiler eller praktiske arbeidsbiler, så i 2023 kjøpte jeg en splitter ny Mercedes-Benz Vito med det riktige utstyret. Var meget fornøyd med bilen, men så kom facelift modellen og da ble det ny bil 😀 Lakkerte opp litt småskader, shinet bilen og tok av logomerkene før bilen ble solgt til ny eier. Kommer faktisk til å savne gulfargen, bilen fikk mye oppmerksomhet til tross for at det «bare» er en Vito. Hentet ut ny 2025 modell facelift i mai. Bilen er topputstyrt med luftfjæring, sport-pakke, kaptein stoler, varme i ratt, ekstra stereopakke, 190hk 4x4 osv. Samme drivlinje som den forrige bilen, men luftfjæring og mye bedre infotainment system i facelift løfter det hele mange hakk 😀 Meget fornøyd med bilen! Her ute på oppdrag for å hente en veldig fin Z3 M 3,2 i Bærum med VANOS problemer 😀 Henter og bringer en del biler i forbindelse med jobb, i tillegg til at vi reiser lange distanser med driftingbilen (spesielt på vinteren) og da er det veldig fint å ha en pålitelig og solid trekkbil 😀 Mvh Thomas Netlandet //Netlandet AS laffe, Otis, Orjan og 10 andre reagerte på dette 13
RF91 Skrevet September 11 Skrevet September 11 Du ha eit mykje kulare bilrelatert liv enn meg og eg trur eg blir jelly 😐 Dusy, Saltkjelen og mr.pingu reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå