mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 11:35 Skrevet Lørdag kl. 11:35 (endret) Det står disconnect vacuüm hose from EGR Holder på med fjerne innsug og står litt fast, er det den med rød stoff ledning? Og hvordan fjerne man den? Endret Lørdag kl. 11:35 av mr.pingu
Kvasi Skrevet Lørdag kl. 12:17 Skrevet Lørdag kl. 12:17 Det er den ja, vri forsiktig frem/tilbake og dra den ut samtidig til den plutselig løsner og du slår fingrene i motoren TRF, PIIIPower og mr.pingu reagerte på dette 1 2
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 12:34 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 12:34 Vri man på hele store svarte dekselet eller selve inngang av ledningen? sitter også sånne slag klips på siden, skal jeg noe med de?
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 12:40 Skrevet Lørdag kl. 12:40 Jeg hadde bare tatt av den røde slangen der. Som nevnt over. Bare vri frem å tilbake på den så vil den nok løsne. Det sorte dekselet lar du stå. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 13:01 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 13:01 19 minutes ago, Øyvind L. said: Jeg hadde bare tatt av den røde slangen der. Som nevnt over. Bare vri frem å tilbake på den så vil den nok løsne. Det sorte dekselet lar du stå. Sånn ja, gikk kjempelett nå vi får se hvordan innsuget ser ut, veldig snart Øyvind L. og Makky123 reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 17:58 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 17:58 Dumper den her for interesserte. Takk for hjelpen, nå kan jeg begynne sette bilen sammen igjen. Øyvind L. reagerte på dette 1
FransEirik Skrevet Lørdag kl. 19:09 Skrevet Lørdag kl. 19:09 Sjukt, viktig jobb dette her. Hvor langt er bilen gått?
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 19:32 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:32 22 minutes ago, FransEirik said: Sjukt, viktig jobb dette her. Hvor langt er bilen gått? Bare 127k km. Jeg har eid den siden 70k km og jeg har diesel kjøremønster så litt overrasket at det var så ille. FransEirik reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 21:24 Skrevet Lørdag kl. 21:24 (endret) Såpass ja! Godt å få rengjort det. Hvis du skal gjøre rent ned mot ventilene så vær sikker på at ventilene er stengt slik at du ikke mister en klump med sot ned i sylinderen. Og fjern Swirlflaps når du først har muligheten. Endret Lørdag kl. 21:25 av Øyvind L. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 22:42 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 22:42 1 hour ago, Øyvind L. said: Såpass ja! Godt å få rengjort det. Hvis du skal gjøre rent ned mot ventilene så vær sikker på at ventilene er stengt slik at du ikke mister en klump med sot ned i sylinderen. Og fjern Swirlflaps når du først har muligheten. Vet ikke helt hvordan det spiller lag med motorskade-forsikring så de forblir til 200000km, når jeg når 200000km blir det sikkert tid for runde igjen så kan je fjerne de. Øyvind L. reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 23:05 Skrevet Lørdag kl. 23:05 21 minutter siden, mr.pingu skrev: Vet ikke helt hvordan det spiller lag med motorskade-forsikring så de forblir til 200000km, når jeg når 200000km blir det sikkert tid for runde igjen så kan je fjerne de. Ingen som ser at de er fjernet. På utsiden ser det helt som originalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå