kimmen1990 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Hei Merker at det kommer en klunkelyd fra understell/ bakstilling på høyre side når jeg kjører i små humper/ ujevnheter på veibane! Kan dette være knekt fjær, eller ødelagt fjærbeinlager? Endret 11 timer siden av kimmen1990
mr.pingu Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 9 minutes ago, kimmen1990 said: Hei Merker at det kommer en klunkelyd fra understell bak på høyre sider når jeg kjører i små humper/ ujevnheter på veibane! Kan dette være knekt fjær, eller ødelagt fjærbeinlager? Kan være alt mulig rart i forstilling men knekt fjær merker man ofte og er vel lett å se. Snu rattet en vei så får du inspisert fjærene. Men bærekule og fjærbeinlager er gode kandidater
mr.pingu Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, kimmen1990 said: Det er i bakstilling😁 Eh vet ikke hvordan jeg klarte å lese over det, uansett er det vel ganske greit å se om det er knekt fjær. Evt bare stikke telefonen inn i hjulbuen og ta litt bilder fra forskjellig vinkler.
Reef89 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Bare å ta en sjekk av understellet på verksted det, knekt fjær ser du veldig enkelt som nevnt over. E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå