pavel Skrevet Juni 6 Skrevet Juni 6 Hei, jeg kjøpte bilen for 7 måneder siden hos forhandelre, bilen hadde tilstand raport der stod det ingenting om girkasse. Når på 157 000 km begynt å jukke og sakkte i gir. naf test skrev at det var girkasse. Fohandelren nekter å fikse girkassen. Hva mener folk har folk hatt samme problemet alt hjelp hjelper Bilen er 2015 320 gt d 184 hk zf 8 speed automat.
sondre Skrevet Juni 6 Skrevet Juni 6 Jeg ville nok fått flushet girkassen og inn med ny olje og "filter" Gjorde det på min '17 ved ca 100 000 km, byttet samtidig olje på fordelekassen til xDrive. Anbefaler få det gjort på et spesialverksted for gir eller et uavhengig verksted, da de har mye bedre priser inn merkeverksteder. Bilia skulle ha 3x det jeg betalte hos RATS, med originalt ZF filter og ZF olje. Yngvejos og teerex reagerte på dette 2
LP760 Skrevet Juni 6 Skrevet Juni 6 Tja. Du har jo reklamasjonsrett på din side. Men det er ikke bare bare å få gjennomslag. Pluss at det er ikke gratis å opprette sak lenger heller. Ville begynt med rådene over her.
pavel Skrevet Juni 6 Forfatter Skrevet Juni 6 49 minutter siden, sondre skrev: Jeg ville nok fått flushet girkassen og inn med ny olje og "filter" Gjorde det på min '17 ved ca 100 000 km, byttet samtidig olje på fordelekassen til xDrive. Anbefaler få det gjort på et spesialverksted for gir eller et uavhengig verksted, da de har mye bedre priser inn merkeverksteder. Bilia skulle ha 3x det jeg betalte hos RATS, med originalt ZF filter og ZF olje. Hei, jeg har byttet oljen i girkassen 2000 km siden. Trodde det skulle hjelpe men fortsatt hjalp ingenting. Trodde det skulle hjelpe men nei
pavel Skrevet Juni 8 Forfatter Skrevet Juni 8 På 6.6.2025 den 15.44, RemyNG skrev: Ble det noen gang utført oljeservice på girkassen? Ja bytett gir oljen 2 uker siden, har ringt en girkasse firma de ville ha 125 000 kr for monterin ny kasse og ny olje, men overhallng 68 000 kr
Makky123 Skrevet Juni 10 Skrevet Juni 10 Når er bilen førstegangsregistrert? Hvilket forsikringsselskap har du, og har du motor/gir forsikring? Ville sjekket om forsikringen din dekker noe.
pavel Skrevet Lørdag kl. 20:35 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 20:35 Hei, beklager hvis jeg svarer sent men vært på ferie og hadde glemt å ha varslinger på. Hvis du ser dette fortsatt er dette en 2015 gt 2.0 diesel Reg nummer BT22864 gåt 162 000 km. Fosikringen dekker ikke desverre.Har storebrand fosikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå