guffen2012 Skrevet Juni 8 Skrevet Juni 8 Jeg mistet varmen for snart tre år siden. Ikke veldig plagsomt men skulle helst sett at det fungerte. Finnes det en "enkel" måte for feilsøk? Jeg drømmer om at det bare er å løfte ut setet og koble til en løsnet kontakt, men slik er neppe livet?
RemyNG Skrevet Juni 8 Skrevet Juni 8 Hva slags type sete har du? Sportcomfort? På disse er normalt med ledningsbrudd foran på puta der lårstøtten møtes. Man kan se det på puta at det er ett lite søkk.
guffen2012 Skrevet Juni 8 Forfatter Skrevet Juni 8 1 minutt siden, RemyNG skrev: Hva slags type sete har du? Sportcomfort? På disse er normalt med ledningsbrudd foran på puta der lårstøtten møtes. Man kan se det på puta at det er ett lite søkk. Bilen ble kjøpt brukt (kun i 6 mnd); Vet ikke om det er sportscomfort seter. Men de er i skinn og har elektrisk justering på begge sider. Hvor enkelt er det å komme til dette eventuelle ledningsbruddet?
RemyNG Skrevet Juni 8 Skrevet Juni 8 Dette her er sportcomfort. I utgangspunktet ikke så veldig vanskelig man må justere lårstøtten helt ut, av med dekslet som sitter i mellom også løfte opp skinnet.
guffen2012 Skrevet Juni 8 Forfatter Skrevet Juni 8 Ser veldig ut som mine seter, ja. "av med dekslet"; Mener du dekslet som lårstøtten er festet til?
RemyNG Skrevet Juni 8 Skrevet Juni 8 Sitter ett deksel imellom selve sitte puta og lårstøtten når den er helt ute. Hvis det er den du mente. Så ja den må ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå