Gå til innhold

BMW 316 E30 - originalbil (På jakt etter forgasser-HJELP!?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter originale stoffmatter i enten grå eller sort farge. Noen som vet av noe? 😀

Skrevet
17 timer siden, 316 skrev:

Er på jakt etter originale stoffmatter i enten grå eller sort farge. Noen som vet av noe? 😀

Du skal alltid ha tak i noe som er kul i hampen og finne 😂.

Er det ikke bbs felg som mangler ,så er det feks dette med matter .

Dette er jo ting som man burde kjøpt og lagret for lengst og kjenner meg igjen her .

Men over til svaret på spm ditt ,det letteste for deg er faktisk å etter folk som selger deler og kanskje har en delebil stående med sånne matter slengende .

Sånn har jeg fått skaffet det meste til mine .

Men jeg har en her nede jeg feks kan høre med og selv om det er lite trolig .

😊

• 2 months later...
Skrevet (endret)

Ja… Da skulle jeg skrevet her at forgasseren er reparert og at nå skal bare bilen nytes. Slik er det ikke. Den har stått hos en hele sommeren, og i går ga han opp. Forgasseren er tatt fra hverandre og gjort rent, oppfører seg akkurat likt enda.

Nå er jeg på jakt etter en annen forgasser, evt ombyggingssett til Weber. Si gjerne fra om du vet om noe i Skandinavia! 

Ellers har jeg fått av de 15» hjulene som ristet verre enn en med umedisinert parkinson. Står nå på originale e30 14» hjul jeg fikk tak i og jeg synes ærlig talt det så ganske fornuftig ut. Ikke minst helt nydelig å kjøre, ingen risting overhodet. 

IMG_2262.thumb.jpeg.b98b9747f10cb5cb34880824136f5df0.jpeg

IMG_2263.thumb.jpeg.7c3a4a1bb4afc890d9d6672ab4df4c7e.jpeg

IMG_2261.thumb.jpeg.991a994c669c1b58629bc678d6c4c22c.jpeg

IMG_2264.jpeg

Endret av 316
  • 316 changed the title to BMW 316 E30 - originalbil (På jakt etter forgasser-HJELP!?)
Skrevet

Eg ha ein gammal eitelleranna-forgassar liggande i garasjen du kan få sjå på. Brukte den på ein E28 518 eg fekk tak i so mangla forgassar. Ana ingenting utanom at den funka greit til å spinna med i 2007 😅😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...