316 Skrevet i går, 12:43 Forfatter Skrevet i går, 12:43 Har ventet og ventet i sommer, men omsider så får den nå litt behandling. Hjulbue venstre side bak skal utbedres, samt noe småtteri ellers. Ser ut som motortrøbbel får vente til våren igjen. Spent på resultat av hjulbuen 🥳 Patryck reagerte på dette 1
Werther Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Selv ville jeg heller hatt en kosmetisk lurvete bil som kjører bra og kan brukes hver dag, enn en pen bil som ikke funker. Men folk er forskjellige.
316 Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 1 time siden, Werther skrev: Selv ville jeg heller hatt en kosmetisk lurvete bil som kjører bra og kan brukes hver dag, enn en pen bil som ikke funker. Men folk er forskjellige. Det var planen. Men det tok så grusomt lang tid med han og jeg har akkurat vært på ferie. Så det ble ikke sånn. Bilen skal uansett lagres nå som fort den er sveist så er det første pri i april å få den til å gå ordentlig 😄 sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden På 27.7.2025 den 23.03, Rune-K skrev: Kan ikke hjelpe deg veldig mye med forgasseren dessverre men jeg tror jeg har en gammel CD rom som inneholder verkstedhåndboka til E30. Da må jeg komme hjem fra ferien først og begynne å lete i noen støvete esker. Kan ikke låve noenting.. Fant en CD innerst i en skuff, da må jeg bare finne en CD-rom leser så jeg får kopiert den hvis du fortsatt er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå