ahj Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 17 timer siden, Marius2002 skrev: Okei, så med innstillingen vi gjorde igår så skal dette være gull? Det skal være det ja kompis med x5 gjorde samme på sin med henger bak på. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Da fikk vi også testet! Nå fungerer det Brukerfeil med andre ord. Rart det ikke stod noe om dette i brukermanualen - uansett, strålende fornøyd de som skal på tur med X5 og vogn idag E.C., Otis og papertiger reagerte på dette 3
flobben Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Min volvo xc60 slår av autopilot, men lar acc stå på når jeg kobler på henger. Audien lar meg ha full autopilot på med henger. Rart det skal være så forskjellig mellom merker på hva de tillater
Marius2002 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 17 minutter siden, flobben skrev: Min volvo xc60 slår av autopilot, men lar acc stå på når jeg kobler på henger. Audien lar meg ha full autopilot på med henger. Rart det skal være så forskjellig mellom merker på hva de tillater Ja, men på i4 var det ikke slik som her(X5) heller. Så spørs om det er pga. hengervekt at noe assistanser må være deaktivert?
flobben Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Kan kanskje være, jeg kjørte med 750kg henger uten brems, men det kan jo ikke bilen vite. Dog slitsomt at bilen bestemmer og ikke jeg. jeg kan vet jo bedre Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) 33 minutter siden, flobben skrev: Kan kanskje være, jeg kjørte med 750kg henger uten brems, men det kan jo ikke bilen vite. Dog slitsomt at bilen bestemmer og ikke jeg. jeg kan vet jo bedre Jeg tenkte på det Mr.B var inne på på forrige side at bilen tar utgangspunkt i max vekt som er 2700kg uansett sålenge bilen er i Trailer Mode. Altså ar det kan være litt bug om bilen starter å styre/ratte selv med 2700kg bakpå. Men jeg vet ikke, det blir bare synsing fra min side hvorfor det er slik i Trailer Mode. Med det sagt, så blir ikke hjelpen med svinging på ratt langs veien og filskifte og you-name-it brukt, sålenge adaptive cruise control fungerer så er det bra og det gjorde det nå Endret 9 timer siden av Marius2002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå