Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, Marius2002 skrev:

Okei, så med innstillingen vi gjorde igår så skal dette være gull? :) 

Det skal være det ja :) kompis med x5 gjorde samme på sin med henger bak på. 

• Marius2002 changed the title to LØST: G05 X5 cruisecontrol med henger
Skrevet

Min volvo xc60 slår av autopilot, men lar acc stå på når jeg kobler på henger. Audien lar meg ha full autopilot på med henger. Rart det skal være så forskjellig mellom merker på hva de tillater 

Skrevet
17 minutter siden, flobben skrev:

Min volvo xc60 slår av autopilot, men lar acc stå på når jeg kobler på henger. Audien lar meg ha full autopilot på med henger. Rart det skal være så forskjellig mellom merker på hva de tillater 

Ja, men på i4 var det ikke slik som her(X5) heller. Så spørs om det er pga. hengervekt at noe assistanser må være deaktivert? :) 

Skrevet (endret)
33 minutter siden, flobben skrev:

Kan kanskje være, jeg kjørte med 750kg henger uten brems, men det kan jo ikke bilen vite. Dog slitsomt at bilen bestemmer og ikke jeg. 
jeg kan vet jo bedre

Jeg tenkte på det Mr.B var inne på på forrige side at bilen tar utgangspunkt i max vekt som er 2700kg uansett sålenge bilen er i Trailer Mode. Altså ar det kan være litt bug om bilen starter å styre/ratte selv med 2700kg bakpå. Men jeg vet ikke, det blir bare synsing fra min side hvorfor det er slik i Trailer Mode. Med det sagt, så blir ikke hjelpen med svinging på ratt langs veien og filskifte og you-name-it brukt, sålenge adaptive cruise control fungerer så er det bra og det gjorde det nå :) 

Endret av Marius2002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...