papertiger Skrevet Torsdag kl. 13:09 Skrevet Torsdag kl. 13:09 On 9/24/2025 at 9:01 AM, Haug530D said: Clas Ohlson sine har jeg kjøpt og synes de er bedre enn Biltema og Europris sine, de er en del tykkere også. https://www.clasohlson.com/no/Svarte-engangshansker-i-nitril,-25-par/p/41-3410-10 Kan bekrefte etter å ha hatt en pakke med disse fra Clas Ohlson at de er av utrolig god kvalitet. Er enda på første paret, de revner bare ikke. Har brukt de til flere bilvasker. Der andre revner veldig lett, holder disse stand. Plukker de forsiktig av hendene, og de er klar til bruk neste gang. Så sånn sett veldig god verdi for pengene. Absolutt å anbefale! sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet Torsdag kl. 13:15 Skrevet Torsdag kl. 13:15 5 minutter siden, papertiger skrev: Kan bekrefte etter å ha hatt en pakke med disse fra Clas Ohlson at de er av utrolig god kvalitet. Er enda på første paret, de revner bare ikke. Har brukt de til flere bilvasker. Der andre revner veldig lett, holder disse stand. Plukker de forsiktig av hendene, og de er klar til bruk neste gang. Så sånn sett veldig god verdi for pengene. Absolutt å anbefale! Ja, jeg har brukt de mye 😏😁
HakonLimseth Skrevet Torsdag kl. 16:09 Skrevet Torsdag kl. 16:09 Jeg har begynt å kjøpe mine engangshansker på europris. To stykk 50 pakker med litt tynnere nitrilhansker for 80 kroner også er det 149 kroner for en 50 pakke med ganske robuste nitrilhansker som i tillegg har små nupper som utbedrer grepet. Er fortsatt på første paret av sistnevnte, de holder seg godt 👍 fupsaker, papertiger og sveigis reagerte på dette 1 2
fupsaker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Kjøper selv 100 stk for 80 på europris, de funker, men ryker relativt enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå