Eystein Ose Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har vurdert å opprette denne tråden en stund, og etter litt chatting med @mr.pingu i tråden min så tenkte jeg det var på tide! Så fyr løst med alt som er relevant av Formel 1/2/3 og 4, og Indycar og IndyNxt. Jeg gleder meg hvertfall stort til kval idag og løp i morgen mr.pingu, Snagg30 og RemyNG reagerte på dette 2 1
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Herlig tråd! Jeg har sagt til fruen jeg tatoverer Sid fra istid men da i Max utgave med redbull trøye, jeg begynner å frykte om dette kan bli realitet. Det blir muligens en helt rå avslutning av sesongen hele veien inn om Max fortsetter som han gjør og Piastri fortsetter med sin dårlige prestasjon, hver helg med f1 er en høydare nå Endret 7 timer siden av Snagg30 BMWE39turbo, RemyNG, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 3 2
RemyNG Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 4 minutter siden, Snagg30 skrev: Herlig tråd! Jeg har sagt til fruen jeg tatoverer istid fra Sid men da i Max utgave med redbull trøye, jeg begynner å frykte om dette kan bli realitet. Det blir muligens en helt rå avslutning av sesongen hele veien inn om Max fortsetter som han gjør og Piastri fortsetter med sin dårlige prestasjon, hver helg med f1 er en høydare nå Piastri og Norris dominerte temmelig greit i starten av sesongen så det virka som en fulltreffer, eneste teamet tabbet seg ut på ser man vel nå med 2 sjåfører som deler på poengene og nå tar jo Max innpå. Så kanskje tidenes comeback for Max hvis han klarer å håndtere bilen resten av sesongen. Spesielt når man ser hvor langt bak Piastri er på di siste løpene samt en DNF. Snagg30 reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 minutt siden, RemyNG skrev: Piastri og Norris dominerte temmelig greit i starten av sesongen så det virka som en fulltreffer, eneste teamet tabbet seg ut på ser man vel nå med 2 sjåfører som deler på poengene og nå tar jo Max innpå. Så kanskje tidenes comeback for Max hvis han klarer å håndtere bilen resten av sesongen. Spesielt når man ser hvor langt bak Piastri er på di siste løpene samt en DNF. Ja dette blir kjempe spennende! Og for en fadese av McLaren om de driter sann på draget nå og taper fører mesterskapet med elendig leder stil. De burde slutte å dulle med Norris når Piastri tidligere har vært raskere samt hatt stor ledelse på poengene. Om Max ikke vinner så håper jeg på Piastri RemyNG og Eystein Ose reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Lukter reprise av 07 sesongen i lang vei her. Er det noen som klarer en slik snuoperasjon så er det Max. Men håper fortsatt at Piastri kan snu trenden å ta det hjem Snagg30 og RemyNG reagerte på dette 2
RemyNG Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Ja dette blir kjempe spennende! Og for en fadese av McLaren om de driter sann på draget nå og taper fører mesterskapet med elendig leder stil. De burde slutte å dulle med Norris når Piastri tidligere har vært raskere samt hatt stor ledelse på poengene. Om Max ikke vinner så håper jeg på Piastri Mhm har virket mer ut som de har prioritert Konstruksjon mesterskapet, satset på at Norris tar innpå Piastri enn å faktisk bestemme seg for å støtte bak den sjåføren som har mest poeng. Men vi får se håper virkelig at disse oppgraderingene på RB21n har løst balanse problemene Max har hatt og dette fortsetter. Hvis ikke så håper jeg på Piastri selv vinner. Endret 10 timer siden av RemyNG Eystein Ose reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå