Chris A Skrevet Mandag kl. 18:31 Skrevet Mandag kl. 18:31 (endret) Noen som vet ca. Forsikrings priser på følgende BMW modeller? Bil modellene det gjelder er i4 M50 /M60 og I5 M60. Takknemlig for svar. Endret Mandag kl. 18:35 av Chris A
papertiger Skrevet Mandag kl. 18:42 Skrevet Mandag kl. 18:42 6 minutes ago, Chris A said: Noen som vet ca. Forsikrings priser på følgende BMW modeller? Bil modellene det gjelder er i4 M50 /M60 og I5 M60. Takknemlig for svar. Det enkleste og raskeste svaret får du ved å plotte inn aktuelle biler i forsikringsselskapene sine kalkulatorer på nettet. Så kan det alltids forhandles derfra over telefon. Hva jeg betaler og hva andre betaler er høyst individuelt og kan ikke sammenlignes - alt fra alder, bosted, skadehistorikk, forsikringsselskap, fagforeningsmedlemskap, samlerabatt osv påvirker prisen. *MrB*, fupsaker, Ingvaldsen og 2 andre reagerte på dette 5
*MrB* Skrevet Tirsdag kl. 09:02 Skrevet Tirsdag kl. 09:02 +1 som det heter. Det er et hav av faktorer som påvirker forsikringspris. Du må bare starte å undersøke. Men om jeg skal slange ut et tall, så sier jeg 15k/år + trafikkforsikringavgift.
316 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Antakelsen din stemmer godt. Betaler i underkant av 15 i året pluss avgift. Dette er da plussforsikring, beste man får i Gjensidige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå