Automat Skrevet Onsdag kl. 20:42 Skrevet Onsdag kl. 20:42 Heia, Kjøpte meg en E83 sist uke, siden Volvoen min ble vraket etter en krasj i desember. Bilen skal hovedsakelig brukes til langkjøring, lærekjøring og som generell bruksbil frem til sommeren. Kommer til å legge inn alt av styling, tuning og dvs. jeg gjør med bilen her, og tar gjerne imot forslag. Om bilen seff: M47TU2 150HK Spacegrau farge + Sort skinn interiør. M-sport Kjørt 273xxxkm Manuell Står på 17" med 225/55. På grensen til lite spor igjen, så bør nok skiftes dekk før neste vinter. SD34828 fupsaker, ///M-ini95, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet Onsdag kl. 21:14 Skrevet Onsdag kl. 21:14 Gratulerer med x3 og du er vel ny bruker her og hvis ja velkommen .😊 E83 har jeg lurt på lenge da jeg egentlig har hatt litt sans for de ,så hvordan føler du så langt ? Er bare og oppdatere her fremover da vi ikke har for mange x3 tråder her . Automat reagerte på dette 1
Automat Skrevet i går, 08:50 Forfatter Skrevet i går, 08:50 11 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med x3 og du er vel ny bruker her og hvis ja velkommen .😊 E83 har jeg lurt på lenge da jeg egentlig har hatt litt sans for de ,så hvordan føler du så langt ? Er bare og oppdatere her fremover da vi ikke har for mange x3 tråder her . Ja, storfornøyd sålangt. Kjører litt som en overvektig e46 på stylter😆 Skulle gjerne hatt en F25, men prismessig så er det vanskelig å slå en E83. sveigis reagerte på dette 1
Automat Skrevet i går, 09:01 Forfatter Skrevet i går, 09:01 Noen som vet om det er mulig å få lagt inn spacere med TÜV papirer i vognkortet? Får opp blanda svar når eg søker her på forumet.
Automat Skrevet i går, 09:03 Forfatter Skrevet i går, 09:03 1 minutt siden, Automat skrev: Noen som vet om det er mulig å få lagt inn spacere med TÜV papirer i vognkortet? Får opp blanda svar når eg søker her på forumet. Fant fasiten her
eivi91 Skrevet i går, 09:07 Skrevet i går, 09:07 Fin bil. 😃 Ja, du kan få godkjent f.eks. H&R spacere med TÜV og skrevet disse inn i vognkortet. Jeg har godkjent 12 mm foran og 15 mm bak på min E70. Automat reagerte på dette 1
HakonLimseth Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gratulerer med fin X3 😃 Ser ikke disse altfor ofte med M-sport styling, men det ser jaggu meg tøft ut. Stor bonus med facelift baklykter også, de gamle ser jo helt forferdelige ut i forhold. Har selv hatt X3 i familien, veldig gode biler Automat reagerte på dette 1
Automat Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Hvordan er det å få godkjent chip i vognkort? Ser på BSR-performance sin PPC3, eller muligens vestfold chip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå