Olaandref Skrevet Mai 16 Forfatter Skrevet Mai 16 6 timer siden, skoglund skrev: Det er bare å starte med polering av bilen , da vet man nøyaktig hva man har og ikke har ang lakk og defekter i plat:) Flott bil uansett, og litt plukk å holde på med er vell ok og ha når man bruks sommer bil? Ja, jeg har kjøpt inn maskin nå, så den skal få en runde snart 🙂 Takk for det, trives godt med den så langt, og når man kjøper noe slikt vet man at litt blir det å finne/dukke opp 😃
Olaandref Skrevet Fredag kl. 08:50 Forfatter Skrevet Fredag kl. 08:50 Regn i helgen, tenker å få skiftet diverse oljer, men før det må jeg få lagt ut 35 m3 pukk og singel i det som skal bli garasjetomt. Ikke mye presentabel eiendom om dagen, men det får være 🙂 Guttungen finner stadig nye "parkeringsplasser" til BMWen 😅 fupsaker, mr.pingu, mslello og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet Mandag kl. 19:31 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:31 Ser ut som E46 allerede koster meg snart like mye i unødvendige utgifter enn jeg hadde på E90 og X3 samlet 😅 Regner med det er på grunn av subbing, men har ikke merket det skjedde. fått jobbet litt med garasjetomt, men det ble så sørgelig vær, så det stoppet der. sveigis, Ampera og DrSakke reagerte på dette 1 2
Slavearbeider'n Skrevet i går, 07:47 Skrevet i går, 07:47 Bare å kappe ut gummien i falsen og få det valset før du fikser skaden. Blir god plass baki der etter valsing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå