sveigis Skrevet Mandag kl. 06:06 Skrevet Mandag kl. 06:06 Jeg tror jeg sett sammenhengen her med lyd og dynamo om den trøbler evnt sett over løpehjulene her og . Vet ikke om du husker det men på x5 fikk en lyd som var ganske ekstrem og her var det løpehjul til ac anlegget . Ta og demonter reim og start bil og se om lyden fremdeles er der da @Olaandref😊
Olaandref Skrevet Mandag kl. 10:50 Forfatter Skrevet Mandag kl. 10:50 4 timer siden, sveigis skrev: Jeg tror jeg sett sammenhengen her med lyd og dynamo om den trøbler evnt sett over løpehjulene her og . Vet ikke om du husker det men på x5 fikk en lyd som var ganske ekstrem og her var det løpehjul til ac anlegget . Ta og demonter reim og start bil og se om lyden fremdeles er der da @Olaandref😊 Tror helst det er der feilen ligger ja, er hjemme alene med barna denne uken, dama er i Tvedestrand, så det går i barn og hjemmekontor, lite tid til overs for feilsøking, men skal prøve å få sett på det når hun kommer hjem. Ja, det er et fornuftig sted å starte, da får jeg fort eliminert noe. sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet i går, 11:37 Forfatter Skrevet i går, 11:37 Liten filmsnutt av lyden, reimhjul? IMG_9026.mov
sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg vil si ja her ,hvertfall i forbindelse med et eller annet der fremme @Olaandref😊 Olaandref reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Heilt sikkert reimhjul. Enkelt å diagnotisere med et stetoskop. Litt dill å ha av å på AC reim for feilsøking siden denne ikke har strammer sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 1 time siden, Eystein Ose skrev: Heilt sikkert reimhjul. Enkelt å diagnotisere med et stetoskop. Litt dill å ha av å på AC reim for feilsøking siden denne ikke har strammer Godt poeng, i Nordsjøen la vi bare hørselvernet mot og lyttet, men lite plass til hjelm og hørselvern på hode ned i der, så det blir stetoskopjakt 🙂
Olaandref Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Litt mer E46 spam 🙂 Begynner å få den slik jeg vil nå, håper på å få LM ferdig til ferien, men det har dratt ut litt, er vel snart 8 uker siden de ble levert inn nå, men lever godt med CH en stund til 🙂 sveigis, Eystein Ose, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8
RF91 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Denna hadde gjort seg med svarte nyrer og angel eyes 😍 mr.pingu, Eystein Ose og Orjan reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden 1 minutt siden, RF91 skrev: Denna hadde gjort seg med svarte nyrer og angel eyes 😍 🤣🤣 Klassisk RF91 🤩
Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 4 timer siden, Olaandref skrev: Godt poeng, i Nordsjøen la vi bare hørselvernet mot og lyttet, men lite plass til hjelm og hørselvern på hode ned i der, så det blir stetoskopjakt 🙂 Det er sikkert et plastdeksel på reimhjulet som dekker bolten, det roterer med hjulet. Plukker du av dette kan du sette stetoskop"pinnen" rett på bolten som naturligvis står stille
Olaandref Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden 4 minutter siden, Eystein Ose skrev: Det er sikkert et plastdeksel på reimhjulet som dekker bolten, det roterer med hjulet. Plukker du av dette kan du sette stetoskop"pinnen" rett på bolten som naturligvis står stille Ja, skal være et lite lokk der, spørs om det blir en tur og finne stetoskop i morgen 🙂
Slavearbeider'n Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ville hatt sorte riller i nyrene og chrome kant. Ellers 👌
Olaandref Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden 19 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Ville hatt sorte riller i nyrene og chrome kant. Ellers 👌 Ja, skal ikke si meg uenig der, tenkte det samme før i dag, men mye bedre enn matt sort 🙂
Orjan Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nydelig bil - Imola rød er en skikkelig M-farge! Ble perfekt med original-nyrer. Om jeg ikke tar helt feil, så hadde alle E46 med 6-sylindret motor (inkl M3) chrome riller, mens 316/318 hadde sorte. Håper ulyden ikke blir komplisert å fikse 🤞
papertiger Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Er så riktig denne bilen. Må være veldig kjekt å ha en slik som kosebil, der en kan nyte, og så utbedre småplukk underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå