Simon.a Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) bmw f11 525d 2013 Hei. Noen som vet eller som har erfaring med at bilen ikke vil løfte seg opp igjen etter å ha byttet belg? startet med at merket kompressoren sto og gikk og gikk etter bilen ble parkert og slått av så jeg tok hovedstrømmen til bilen av og etter noen dager slutten den og heve seg bak, så tok den til verkstede og de fant ene belgen var gåen. Så de bytten den og testen belgene og kompressor men får enda ikke bilen til og løfte seg, de prøve og kjøre litt for og skje om det hjalp men enda ikke noe lykke Endret 4 timer siden av Simon.a
Maverick2002 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Klarer ikke verkstedet å finne ut hva som er feil? Om belg er byttet og begge er tett, og kompressor går, er det vel lekasje en annen plass. Mulig defekt ventilblokk?
Reef89 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden ...kan jo også være veldig lurt å skrive hvilken bil dette er snakk om.
Simon.a Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 31 minutter siden, Reef89 skrev: ...kan jo også være veldig lurt å skrive hvilken bil dette er snakk om. Ja beklager bmw f11 525d 2013 Reef89 reagerte på dette 1
Simon.a Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 8 minutter siden, Otis skrev: Det kan jo være utslitt kompressor også. De testen den og sa den funket fint værtfall
Simon.a Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 53 minutter siden, Maverick2002 skrev: Klarer ikke verkstedet å finne ut hva som er feil? Om belg er byttet og begge er tett, og kompressor går, er det vel lekasje en annen plass. Mulig defekt ventilblokk? 53 minutter siden, Maverick2002 skrev: Klarer ikke verkstedet å finne ut hva som er feil? Om belg er byttet og begge er tett, og kompressor går, er det vel lekasje en annen plass. Mulig defekt ventilblokk? Ja kan være. Ja de finner ikke ut av det. 2 dager har den stått på verksted å begge belgene er tett og kompressor funker
Otis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg stiller meg tvilende til ditt verksted sin kunnskap, om de konkluderte med at kompressor virket fint, men belgen er tom.
Simon.a Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 47 minutter siden, Otis skrev: Jeg stiller meg tvilende til ditt verksted sin kunnskap, om de konkluderte med at kompressor virket fint, men belgen er tom. Ja er noe som skurrer og når de bruker 2-3 dager å enda ikke funnet ut noe🤔 derfor jeg spør her om noen har en mulig forklaring eller har vært borti det før😅
Simon.a Skrevet 56 minutter siden Forfatter Skrevet 56 minutter siden 1 time siden, Otis skrev: Det har vi så absolutt gjort. ja har fått noen innspill som jeg kan skjekke selv, så tusen takk for hjelpen kan jo hende de holder tilbake eller at de ikke hvet hva de driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå