chriserntsen Skrevet i går, 19:15 Skrevet i går, 19:15 Hei. Prøver sjansen på å få litt hjelp her. Kjøpte nylig en 116i 2010 modell, og har fått disse feilkodene. Tidligere (ikke nå), Rough running 2E85 BSD, message: Electric coolant pump: Missing 2AA0 DME; Camshaft sensor, inlet (Her tok vi ut, renset og puttet tilbake. Ikke noe feil nå.) Nå Samme electric coolant pump 30EA DME Denox catalytic converter sulphurized? 30C1 Engine oil pressure. Er jo engine oil pressure som er mest "kritisk". Lurer på, vi testet en sensor forran, da målte vi 5v normal åpent, og når metal kommer forran, dropper den til 0. Om jeg husker riktig, kan være motsatt og. Var bare med :P. Jeg har ikke byttet olje, det gjør jeg imorgen. Leser på det store internet at det er en oljetrykkbryter, pumpe eller noe man kan titte på. Måler oljetrykk med CR maxen, men må jeg kanskje ha ista eller hva det heter? Ny til dette bmw greine Gjerne del erfaring! Vurderer gå til innkjøp på en Mac, får jeg ista på den?
Ingvaldsen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Trykkbryter har en tolleranse på 0,3-0,5 bar, så det er uansett altfor lavt. Normalt sett skal det være 1 bar+ på tomgang, men du har lampe i dashbord ? Aldri sett feilkode på det her før du kan sette på manometer for å verifisere, får ikke målt det på noe annen måte. men kan alltids starte med å sjekke oljesil om det skulle være så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå