Heik80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, jeg liker heller ikke denne måten å opptre på. Sannsynligvis har de samme kjøperne fått beskjed om at "denne bilen har også Bowers & Wilkins som din forrige G05", og så får de i realiteten et Harman Kardon anlegg. Slik ser en over hele utstyrslisten der en eller flere elementer er kraftig forenklet eller fjernet, men folk flest går i villrede om at bilen har det fordi BMW bruker de samme navnene og store ord om funksjonene. BMW har rett og slett begynt å selge dritt innpakket i gullpapir til gullpris. Det er i og for seg greit at BMW degraderer produktene sine, men da får de i det minste være ærlig om det. Noe annet er i mine øyne å være på samme nivå som de nigerianske "Microsoft-teknikerne" som ringer deg for å hjelpe til med PCen din. Er heilt enig med deg der, at det går på ned med stereoanlegg på BMW og mye annet. Gjekk fra X5 med Bang & Olufsen til Ny I4 med Middelmådig Harman anlegg som må jazzast opp med bassbrothers for det skal bli bra. Selv om man ikke skal sammenligne eple og plommer så syns eg personlig at BMW burde lagt noe mer sjel i produktet sitt nå for tiden. Med det prisnivået som sikkert blir på Ix5 så trur eg det ikke blir aktuelt som ny. Det skal sies at med en ekstra kost på 19 på G65 og 50 ish på G05 så er det ikke på samme kvalitets nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå