Gå til innhold

Heik80

Medlem
  • Innholdsteller

    61
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Heik80

  1. Visst du holder til i Bergen så anbefaler eg at du stikke innom Thomas hos Hjemdekk på Straume, der får du nok ein grei pris. Falken dekk har gått markant opp i pris etter dei kjøpte opp dunlop meiner eg, muligens dei faser ut falken merket. Sailun dekk har vi god erfaring med på X5, muligens det passer til I4
  2. Fekk ikkje sånn melding eg,special kid😅 Fekk for såvidt ikkje sms av forhandler heller, sikkert prutet for mye nabo 😅🤣
  3. Kan man programmere det du har gjort på M60 og?
  4. Muligens man må ha stjerne merka dekk visst BMW dekk forsikring ska gjelde ellers ser eg ingen vits med det.
  5. Komt litt test videoer på YouTube. Spent på hva pris på den modellen bli og utstyrsnivå.
  6. Ser da e ledig plass til meg på høyre sio di😅
  7. Syns blå va kledelig på bilen. Snakka med èin BMW selger og han sa at lanseringen ble pushet på for en designer sku pensjonere seg, men resten var ikke klart😅 Selgeren i Bergen hadde Ikkje fått noe mer info om noe var nesten som eg visste mer en han 😅
  8. Heilt enig med deg. Min personlige mening er no at eg ska ha det meget bra dei km eg kjører,setter mer pris på evt gode seter,skikkelig interiør,luftfjæring,adaptiv understell,firehjulsstyring og skikkelig stereoanlegg enn noe mer km enn 500. Kan ikke begripe at BMW kan levere nye biler uten disse valgene🤷‍♂️
  9. Såg han va ute å lufta seg i regn og hagl😅
  10. Ganske fornøyd med mine screens fra fasadeprodukter, blir fint på sommerdagen med sol steike og svalt inne 😎👍🏻
  11. Har det heilt likt selv og ein for gjester på utsiden med skrudd ned hastighet 😅
  12. Uansett er no det streng talt ikkje rakettforskning å evt skifte sjølv fast kabel akkurat.
  13. Kjøpa ein på deling nabo, eller venta på nye X5?🫢😅
  14. Sånn eg har skjønt det er det best å bruke metallpartikkel fjerner som nest siste steg før quick coating og tørking. Hordan bruker folket det?
  15. @Saltkjelen Denne har eg brukt i noen år,syns han virker bra https://www.garasjetid.no/gloss-factory/175861/gloss-factory-suds-heaven-effektivt-skumsåpe-4l Denne har eg testa litt, virker bra https://thelabs.no/products/shiny-garage-pre-wash-citrus-concentrate?variant=34925474906274 Denne som du såg på er vell sånn eg har skjønt mest for insekt eller sommer bruk. https://thelabs.no/collections/shampo-skum/products/shiny-garage-citrus-pre-cleaner?variant=45634273575074
  16. 😅 Ser den ja, Ja vurderte ny Bigboi og med ekstra utstyr til ca 10K blir no da litt meget til mitt bruk selv om eg elsker duppeditter 😅 Regner no med at du har en mye snillere pris du som selger Bigboi😅
  17. Et lite impulskjøp kjøp på nattskift i havet😅 Syns den funka ganske bra,sparer eiendel tid/striper med den vs kun håndkle. Einaste plassen eg måtte gå rett over med håndkle er taket. Var egentlig på jakt etter Big boi pro+ brukt men når dealen Ikkje førte fram var denne på tilbud til 2500kr så var bare å få heim😅 GT kjører ofte gode tilbud så prisen eg betalte kommer nok tilbake.
  18. Ser vi 30kr literen snart på diesel🤔 Ikkje minst god bensin 98🤷‍♂️
  19. Litt uenig med deg, i5 ser mer "bad ass" ut syns eg i forskjell ix3 utvendig Ron Jeremy: Den blåfargen blei eg skuffa over,såg det stod èin på Jæger sentrum i Bergen blei meget tam syns eg.Nesten som han var vass farget,kommer fra èin som elsker blå Bmw😂
  20. Surfex dems virker som en såpe for fjerning av beskyttelse før polering? Eller har eg misforstått? Touchless v 2 ,fekk mye skryt såg eg men hva er panel impact ratio? Korleis blander du den ut i kanonen? Eg blander ca 1/9 eller 2/8 sånn til vanlig. Den Bilt Hamber Touch-On virker og spennende, har sett litt på nettet og virker som den får bra skryt som ekstra forsterker på evt coating
  21. Jau sant da… Men va mykje hestehandel der oppe 😂 Ellers var det at dei blei så furten for at eg sa dei fekk kjøre bilen ut av showrommet og parkere han for meg,for eg hadde ikke tid det no siden eg sku heim å skru gammal gravemaskin 😂 Dei får sende ein sms eller evt mail når ny X5 er pågang😅😂
×
×
  • Opprett ny...