Kjeid Skrevet i går, 21:38 Skrevet i går, 21:38 Det var vell uungåelig med tiden, men nå har taktrekket løsnet, og halve baksetet på en gang… Jeg har forstått det slik at eneste varige fiks er å ta ut takplaten helt for rengjøring for deretter lime på nytt. En stor jobb - med usikkert resultat. Er det noen i Norge som kan denne jobben på en tilfredsstillende måte? Bilen er i Haugesund, og skal brukes i et høytidelig selskap i midten av august.
Olaandref Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har du sjekket om det er noen salmakere i området? Vet salmaker Maren er flink på bil og båt interiør, men hun holder til litt nord for Bergen. Kjeid reagerte på dette 1
Hpi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Tøgersen i Spannaveien kan se ut til å drive med dette. Ligger ved Vardafjell Videregående i Krysset Stavangergata/Spannaveien Hans A. Tøgersen AS Endret 1 time siden av Hpi Kjeid reagerte på dette 1
Kjeid Skrevet 30 minutter siden Forfatter Skrevet 30 minutter siden Takk for begge tips! Det skal sjekkkes ut. Så lenge det blir et bra og varig resultat og det kan gjennomføres innen rimelig tid kjører jeg gjerne et stykke(Danmark, Nord-Tyskland eller andre steder i Norge). Har foreløpig fått nei fra to salmakere i Norge, og en henvendelse ute til Fair Mont i Oslo. Ønsker noen som tar hele jobben med demontering og festing/omtrekking, men om det ikke lar seg gjøre, demonterer jeg selv.
Olaandref Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden https://salmaker.com/kontakt-oss/ Jeg var innom her, tenkte å få trukket taktrekk på E34, virket som denne dama kunne sakene, men jeg vet hun slet med sykdom en periode etter jeg var der, vet ikke helt hvordan driften er nå. Kjeid og mr.pingu reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå