Gå til innhold

Hydraulisk fjærspenne eller skruspenne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dette settet fra AutoDoc. Samme som du linker fra Skruvat, bare under et annet navn, og mye rimeligere. :)

Brukte de nylig til å skifte dempere på min X5, fungerte brillefint de.

Screenshot_20261007_154744.jpg

Skrevet
16 minutes ago, eivi91 said:

Jeg har dette settet fra AutoDoc. Samme som du linker fra Skruvat, bare under et annet navn, og mye rimeligere. :)

Brukte de nylig til å skifte dempere på min X5, fungerte brillefint de.

Screenshot_20261007_154744.jpg

Støtter den, brukte sammen på X1’en. Veldig bra verktøy :) 

Skrevet

Er sannsynligvis akkurat samme settet, bare litt annen koffert og et annet merkenavn.

Ja, ser nå at det ikke er på lager for øyeblikket nei. Jeg betalte vel 1300,- for det når jeg kjøpte det en gang i fjor.

Skrevet

Jeg brukte ikke aller billigste fra Biltema, men så med lengsel i blikket på de mer flotte settene når jeg holdt på med å

spenne fjærer foran på vår bil. De holdt, men er ikke prisforskjellen så stor vil jeg forsøkt de bedre settene. Det føltes ikke helt trygt. Særlig om du tenker det blir mer en den ene gangen du skal gjøre dette.

Skrevet

@TorsteinAa Blir nok flere ganger, har brukt de vanlige fra biltema før men vil ikke gjenta det flere ganger. Vurderer og sjekke om verksted godtar og levere løst og montere for meg også

Skrevet

Styr unna selvmordsklemmer. De er ustabile og lite brukervennlige. De koffertene er bra, enten de er fra Biltema eller andre. Hydraulisk presse så veldig elegant ut, men litt voldsomt til garasjemekk en gang hvert fjerde år, kanskje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...