Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har savnet Android auto en stund, i hovedsak for å kunne lete frem f.eks en podcast eller ei spilleliste uten å måtte gjøre dette på telefonen, har typisk måtte svinge innpå ei busslomme for å gjøre dette trygt.  Valgte til slutt å kjøpe en Mr12volt P3000 boks. Da beholder man original skjerm og hovedenhet. Alt av kabler følger med og er plug and play innpå originalt ledningsnett.  Telefon har nå 2 blåtanntilkoblinger parallelt,  en direkte mot bilen for samtaler slik som før for bruk av original handsfree, i tillegg så er man tilkoblet mot P3000 med blåtann som en slags styring av boksen mens overføring av lyd og bilde går på wifi, man får da mye høyere båndbredde mellom telefon og P3000/hovedenhet og slipper begrensing på båndbredde som blåtann har, her får man da rikelig båndbredde til Lossless/Flac for de som bryr seg. 

Jeg har fully charged med Hihi 674 Harman Kardon, har fra før skiftet harman Kardon forsterkeren med Match Up 7 Bmw forsterker og en monoblokk til en  12" subwoofer. 

P3000 hentes opp på TV menyen i Idrive, jeg har ikke TV modul fra før så jeg måtte kode TV funksjon, fikk fremdeles ikke bilde så jeg måtte også kode Most som ikke var aktivert fra før. Det fulgte med fiberkabel til dette. Svært fornøyd med boksen, nå kan jeg scrolle rundt i Tidal og Podme med idrivehjulet mens jeg kjører og det var i hovedsak målet mitt 😊

20261006_144527.thumb.jpg.71caf6fc6ac6c57f0a7e59fb80e3debf.jpg20261006_133003.thumb.jpg.f263944ee93487e9104fbab7be9a67a2.jpg

Endret av Hpi
Skrevet

Desidert den beste boksen du kan kjøpe for å fikse CarPlay / AndroidAuto om du ikke går for Retrofit av NBT EVO :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...