Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Fin langt i fra, men langt ifra fin 🤪 Nu er det vår, og joggesko på!
  2. Da blir det vel en tur til Bavaria da tenker jeg 😩
  3. Jeg lever meeeeget godt uten både skinndash, adaptiv cruise, comfort access, el-bakluke, ikke elektriske og ikke skinnseter på min G20. Skulle dog gjerne hatt HK anlegg og litt mer farge på interiøret. Tenk om man kunne fått brune alcantaraseter Men så fikk jeg jo drømmefargen på lakken da Merker meg veldig ofte i denne tråden når folk spør om råd at andre sier at du MÅ ha det og det og det. Alt bunner jo ut i personlig preferanser. For noen er det jo et must med 5-serie eller X5, mens andre ønsker 1, 2, 3-serie eller kanskje en Skoda Octavia 🤷‍♂️ Noen vil ha takluke og andre vil sikkert ha manuelle vindusheiser 😁
  4. Min gamle F30 med et par forskjellige 19". Senk på de to første og original høyde på det nederste. OEM Style 225 fra E9x GS IFG2 OEM Style 332 fra F10:
  5. Det er i alle fall helt sikkert. Har fulgt med nå i ca ett år på ymse i3. Og de har jo gått meget opp og ned igjen.
  6. Mulig det har med at veldig mange av de hvite er Charged og ikke FC?
  7. @fupsakerHva er feil med hvit i3 da? Synes de kler det godt. bare få bort det blå så er de i grunnen ganske kule når det er helhvite/sorte. Sitter og myser på i3 selv for fruen og har hengt meg veldig opp på Marathon Edition. De er bare så mye penere med panser i samme farge (grå) som resten av bilen.
  8. Carpro Fat boa håndkle. Hanskene har jeg ingen erfaring med utenom Meguiars for ca 10 år siden før jeg gikk over til svamp. Men av de ville jeg gått for en av woolmittene. De der nuddelhansker har jeg ikke sant for.
  9. Personlig hadde jeg valgt E46en med originale fangere skulle jeg hatt den. I alle fall hatt mulighet til å sette den tilbake igjen til original utførelse. Men jeg er sær og vrang
  10. Jeg ser for meg en manuell Long Beach Blue
  11. Så hva er i tankene for erstatning? Klarer nok uansett ikke å gjennomføre en ny, rød photoshoot som denne igjen hvis jeg skulle kommet meg nordover igjen.
  12. Hadde selv valgt manuell kasse anyday. Både i Z4 og E46 M3 ( og E9x og F8x og G8x )
  13. @Snagg30 Denne har SMG og er tregere enn SMG II som er i e46 M3. Er vel heller ikke helt feilfri denne heller.
  14. Nydelig E85 med lav kilometer, småkjip girkasse og frisk pris.
  15. Jeg kommer @awt i forveien https://www.facebook.com/arunas.peciulis.1
  16. Ingen anelse. Jeg tvangskjører den enten den ene eller andre veien 😅
  17. Greit å kunne ha denne muligheten ja. Jeg bruker den hver gang jeg kjører fossilt for å slippe hele tiden start og stopp av kald motor.
  18. Hvis det er likt som på min G20 330E så brennes fossilene hele tiden i sport når du kjører, men slår seg av når du stopper opp. Det løses med å vippe girhendelen i manuell, og motoren vil ikke slå seg av. Vipper tilbake med en gang jeg begynner å rulle igjen.
  19. Har også Foma Mimo. Bra maskin men litt liten tank. Så bli mye tømming og fylling hvis man skal ta et interiør.
  20. @Lars89 Da var de hentet. Betalte 317,- i toll og tull. Totalt 1014,17 for begge. Så var det bare å vinne i lotto slik at jeg kan reservere originalen av den til venstre hos @turbojugen 😁
  21. Ikke ankommet enda 🙄
  22. Litt strekk her og der, litt endring av takline og rammeløse dører så har vi jo nesten en Z4 Gran Coupe
  23. Min fars gamle 1999 E46 ble levert med 888 (dansk) Solgt ny hos Bavaia (demobil).
  24. Tenker du på utstyrskoden 885? Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur Var vel normalt en lengre periode å levere dette på norske biler også.
×
×
  • Opprett ny...