-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Synes bare det hørtes vel voldsom ut. Kjørte selv 10" med 265, men da 30 profil og 19". I overkant mye strekk etter min smak men kunne ikke ha 275 da det ville subbet både her og der. Har vel 255" på 9" i dag og det er ganske beint.
-
@Eystein Osehva med å gå opp ett hakk på bredde til 225/45 og 245/40 som er levert originalt på M3 3,2? Da får du i alle fall PS4/PS5.
-
Jeg satte PS5 på G20en i vår. Ble overrasket over støynivået på de. Ja i negativ forstand altså. De støyer mer enn FK510, men bedre veigrep.
-
Har god erfaring med FK510 på F30en jeg hadde. Dog var dette 19".
-
Hadde slettes ikke sagt neitakk til den der selv om den var besudlet med karbonflass.
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Hyl ut når du er vestover så skal vi se om vi ikke kan ordne en kopp kaffi i garasjen til Unik Bilpleie -
Takk for det @M-jakob Ja den er rimelig strøken nå etter den fikk litt ekstra pleie i romjulen. Vi vurderer enten en 17-18 modell i3 94Ah eller en E-Golf. Ender nok på i3 skal du se 😅 Ligger noen gode kandidater ute nå, men må selge X2en først. Men har det ikke travelt så vi ser det an. i3er er det jo flust av, så det dukker nok opp en bra når den tid kommer.
-
Herlig å se detaljarbeidet her med rengjøringen Akkurat den E46en der gir meg et stort har så sykt lyst på. Vel, det er vel akkurat den bilen der jeg har sykt lyst på. Grom farge, manuell og kule hjul 👌 Jeg sender inn en ekstra Vikinglottokupong i kveld da jeg av erfaring etter å ha fulgt deg og dine prosjekt vet at du som regel gladelig selger kort tid etter ferdigstillelse
-
Man får i alle fall dedikerte knapper til å styre klimaanlegget i den prisen. det er det jo ikke alltid man får ....
-
Denne skal jeg følge med på ja 👍 Kjenner selv godt til bilen fra da han hadde den.
- 156 svar
-
- e36 m3 3.2
- m coupe
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Gratulerer med flott E36. Gamlebilen til en av Norges fremste detailere Tommy Lund dette her. Er den like strøken enda så har du fått tak i et ekstremt flott eksemplar https://www.detailersclub.no/forums/topic/13008-bmw-m3-32-1997-detailed-by-tcs/ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.452410118139530&type=3 Mangler bildene i tråden dessverre.
- 156 svar
-
- e36 m3 3.2
- m coupe
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Takk takk. Ingen av oss har egentlig lyst å se den dra, men men. Vi har belaget oss på at det kan ta tid da det går tregere på markedet nå pluss det er jo en halvsær bil i øvre prissjikt. Ja må ha noe rimeligere. Sånn er det når man ikke lengre jobber offshore 😅 Takk for det Brukt litt tid på teksten da jeg misliker sterkt dårlige annonser. Men dessverre rotet jeg den til med dårlige bilder. Ikke så gale når man ser via mobilen, men fra pc er det grineverdig 🙈
-
Godt å vite. Jeg skal dog ikke ha E89
-
Av en eller annen grunn holdt jeg på å tippe over på høyresiden.... 🤷♂️ https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=287900527
-
Hvorfor må det bråker så hinsides da? Hadde en G80 comp inne til behandling og ble nesten flau ved kaldstarten. Ikke var det noe pen lyd heller. Da synes jeg standard, helt original M2 jeg har inne to ganger i året har mye penere lyd. Men så har jeg jo blitt gammel 🤪 Hadde også en RS6 med Milltek eksos inne i sommer. Fikk jo øresus 😂
-
Enig med @papertigerSportslig sedan/coupe/stasjonsvogn vs. sportsbil som 911, Cayman, R8, MB GTS, GTR eller hva de nå heter. Du har da ikke drukket så mye. Du klarte jo å skrive Quaddrofolgglio riktig 🤪
-
@papertiger haha! Satt faktisk for 5 minutter siden og så på den annonsen Veldig stilig løsning, men var nå litt mer for show enn for mekk den der.
-
Mange takk for mye god info @Saltkjelen🙏🏻 Dette skal jeg ta med meg videre under tenkehatten. Ser pluss og minus med begge deler her. Så jeg må vurdere hva som vil bli gunstig for min del. @Skulebollen jeg har tenkt den tanken også da dette står i prospektet: Mva-registrert selskap som driver avgiftspliktig virksomhet i seksjonen, kan etter overtakelse motta en justeringsavtale for eventuell refusjon av merverdiavgift. Dette utgjør ca 12% av kjøpesummen. Hva mener du om dette @Saltkjelen? Jeg har ikke gravd noe mer i dette enn hva jeg har lest som står i prospektet.
-
Gav det en sjanse men jeg ramlet av da det ble snakk om planlegging av ladesteder... Forøvrig en veldig kjekk tur det der i skikkelig bil. Bare at jeg startet i Rogaland og kjørte hele vestlandet oppover
