-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Hinsides priser på vinterhjulpakkene. Mener å huske da fruen skulle bestille X2en sin at Bavaria skulle ha 28k for kjipe 17" vinterhjul. Endte opp med 18" ATS som ser like mye originalt ut, skodd Michelin XI3 Snow til 19k annet sted. Det der galvanic knappegreiene får det jo bare til å se japseplastikkaktig ut. I alle fall på bilder. Er det plastikk eller metall knappene er laget av?
-
Da har jeg satt opp et par versjoner. Og jeg må innrømme at M50 i Sunset Orange gikk rett hjem hos meg. Ble rett og slett en meget pen bil. Likte også i grønt som@Orjan har satt opp. Instrumentfjøla klarer jeg ikke svelge enda.
-
Er visst blitt gammel og tverr jeg og. For dette ser jo rett og slett ettermontert og uoriginalt ut.
-
Er dette bildet tatt med sollys som kommer inn via vindu? Karbonsort må være en av de verste fargene å både matche og holde pen/ripefri. Har selv sett flere slike eksempler på opplakkerte paneler i denne fargen. Hadde inne 3 stk med kort mellomrom for lakkbehandling, og alle tre hadde opplakkerte felt som jeg kunne se veldig godt i visst lys. Ute i direkte sollys så man ingenting. Uansett så ville jeg tatt en prat med de.
-
jeg tenkte mer hverdagsbil
-
Norsksolgt men import... Ble småsvimmel av eierhistorikken på den der.. Den som ligger ute nå hadde jeg lett kunne hatt selv om det er SMG.
-
Ooof! En Shooting Brake jatakk veldig gjerne 😍
-
Ikke sikkert tyskerne bryr seg like mye om varme fingre som oss her oppe i kalde nord
-
Grattis med ny bil, og godt det ble en kort seanse med smørgåsvagn Ser ut som er kjekk bil du har fått deg nå.
- 114 svar
-
- f46
- gran tourer
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Hadde ikke staten tatt nesten halve lønna mi hver måned hadde den 1Men stått i min garasje.
-
Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey
emne svarte i StigJ sin Turbo-HF i Bilder og filmer / Show-off
Ble stilig med Sepang Bronze felger 👍 -
Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]
emne svarte i StigJ sin Walkabout i Bilder og filmer / Show-off
Grattis med knallkul/gul M4 @Walkabout -
Egils BMW tråd - Nylakkede deler ankommet...
emne svarte i StigJ sin Kolstad Jr. i Bilder og filmer / Show-off
Lekkert! -
Jeg personlig hadde blåst en lang marsj i de støttehjulsfunksjonene, men selvfølgelig skulle jeg hatt reduksjon i prisen siden bilen da ikke leveres i henhold til det kontrakten sier.
