Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Hinsides priser på vinterhjulpakkene. Mener å huske da fruen skulle bestille X2en sin at Bavaria skulle ha 28k for kjipe 17" vinterhjul. Endte opp med 18" ATS som ser like mye originalt ut, skodd Michelin XI3 Snow til 19k annet sted. Det der galvanic knappegreiene får det jo bare til å se japseplastikkaktig ut. I alle fall på bilder. Er det plastikk eller metall knappene er laget av?
  2. Kjenner på det samme selv faktisk....
  3. Tror nok det kommer til å bli mye brukte Tesla Model 3 for salg fremover nå
  4. Da har jeg satt opp et par versjoner. Og jeg må innrømme at M50 i Sunset Orange gikk rett hjem hos meg. Ble rett og slett en meget pen bil. Likte også i grønt som@Orjan har satt opp. Instrumentfjøla klarer jeg ikke svelge enda.
  5. Støtter deg på den Morten. Jeg liker ikke snakke til annet enn folk. Og katten
  6. Takke meg til
  7. Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑
  8. Er visst blitt gammel og tverr jeg og. For dette ser jo rett og slett ettermontert og uoriginalt ut.
  9. Er dette bildet tatt med sollys som kommer inn via vindu? Karbonsort må være en av de verste fargene å både matche og holde pen/ripefri. Har selv sett flere slike eksempler på opplakkerte paneler i denne fargen. Hadde inne 3 stk med kort mellomrom for lakkbehandling, og alle tre hadde opplakkerte felt som jeg kunne se veldig godt i visst lys. Ute i direkte sollys så man ingenting. Uansett så ville jeg tatt en prat med de.
  10. jeg tenkte mer hverdagsbil
  11. Norsksolgt men import... Ble småsvimmel av eierhistorikken på den der.. Den som ligger ute nå hadde jeg lett kunne hatt selv om det er SMG.
  12. MYE penere bil med OEM-hjulene ja
  13. Rocker det originale M-Sport understellet noen uker før den skal litt ned igjen.
  14. Ooof! En Shooting Brake jatakk veldig gjerne 😍
  15. Ikke sikkert tyskerne bryr seg like mye om varme fingre som oss her oppe i kalde nord
  16. Grattis med ny bil, og godt det ble en kort seanse med smørgåsvagn Ser ut som er kjekk bil du har fått deg nå.
  17. Gratulerer så mye igjen med ekte eierskap i F20en Bjørn Håper den har blitt behandlet godt den perioden du har "lånt" den bort Er det nå slik at jeg må finne frem kalenderen for å planlegge litt Estorilhygge i garasjen snart?
  18. Kjekt med besøk av en M2 for litt pleie i garasjen 🙂
  19. Hadde ikke staten tatt nesten halve lønna mi hver måned hadde den 1Men stått i min garasje.
  20. Endelig ute av hiet 😃 Så en fem mils rundtur for å få litt sirkulasjon i systemet før den ble parkert hjemme 😅
  21. Ble stilig med Sepang Bronze felger 👍
  22. Grattis med knallkul/gul M4 @Walkabout
  23. Jeg personlig hadde blåst en lang marsj i de støttehjulsfunksjonene, men selvfølgelig skulle jeg hatt reduksjon i prisen siden bilen da ikke leveres i henhold til det kontrakten sier.
×
×
  • Opprett ny...