-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Asj.... Fikk lyst på tyskjaps jeg nå....
-
Gratulerer med råflott Z4 Rune Blir den å se på Rudskogen til helgen eller 7eren som skal få strekke litt på seg?
-
@papertigerden må vel være noe for dere?
-
Er vel Sapphire Schwarz denne.
-
Og det var vel det du hadde på E30en? Skal innrømme at jeg satt og siklet litt på den da du skulle selge. Hadde jeg ikke hatt to biler for mye allerede så kanskje.
-
Den X6en i Malachite var bare helt nydelig. Fruen falt pladask for den 🙈 Stod først og så på en i4 i San Remo, men så ble den totalt uinteressant da hun så X6en Godt vi skal bruker penger på hus og ikke bil... Malachite er mye roligere i fargen og popper ikke sånn som Verde Ermes. Kan heller sammenligne den med San Remo bare i annen fargetone
-
Jammen glad i Verde Ermes den sjappa der https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=237482597 Men ja, i4 blir meget innafor med den fargen også. Jeg hadde selv gått for Malachite om jeg skulle valgt grønn og ikke San Remo. I alle fall etter jeg beskuet denne på søndag. Nydelig traktor https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260672933
-
Jupp. Ser jo ut som det kun er kosmetisk forskjell med grill/speil. Slikt kan jo uansett enkelt endres på etterhvert. Pluss litt innvendig da. Men kan jo være det kan spekkes litt annerledes. Venter utålmodig på konfiguratoren....
-
-
Står M Sport eksteriør og interiør under Fully charged.
-
Kjapp i avtrekkeren @fupsaker iX1 frykter jeg rett og slett blir arvtakeren til både min 330e og fruens X2e når vi får kommet oss inn under samme tak.
-
Dette så jo faktisk veldig bra ut. Dagens generasjon er pen i riktige farger, men denne var faktisk vel så pen. De kan hvis de vil. Nå ser det ut til at den blir enda mer SUV enn Crossover. Hekken var veldig bra. Og endelig ser det ut til at de klarer å lage planken litt mer integrert enn i de andre som har fått dette panelet. Det hjalp veldig med å skrå avslutningen på høyre siden.
-
Verde Ermes! DET kan bli kult på i4! Forhåndsgrattis med bestilling av fornuftig gøy bil
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Det har jeg også en god eske med Grønn Jetta husker jeg godt ja. Var mye kule stereobygg i de avisene der. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Kjekt å se har selv liggende en del kataloger på loftet til mine foreldre fra midt 90-tallet. Både Eiker-, Rieger- og felgkataloger. Husker godt den lykta der ja. Gamlingen hadde en slik liggende i Mazdaen -
Fikk han det den var satt til i annonsen ble det minst 50k i pluss for ham på en drøy måneds eierskap.
-
En som har sett litt for mye bilder fra Trackdays i USA hvor de nesten helsplastrer bilene sine med maskeringstape for å hindre steinsprut
-
Du glemte E46 M3 GTR og E90 M3 CRT 🤪
-
@mslello reagerte på det jeg og da jeg spekket den røde på forrige side. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner et snev av byttelyst kun pga skjermen på dashen. Utvendig, joda pen facelift. Men ikke nok til må-ha begjæret våkner.
-
Men har ikke de fleste toppmodellene av 3-serie (non-M) tippet godt over 1 mill? Husker Bavaria Stavanger leverte ut en fullspekket E90 335i. Denne kom på rundt 1,1 tilbake i 2007 eller når det var. M3CSL kostet vel ca 1.3 i 2004.
-
@Snagg30 Ja men en G21 er fremdeles penere enn en G81 Sykt at det kun er Alpinhvit som er inkl. i prisen og man må ut med minimum 10k for annen farge.
