Gå til innhold

Ullsokk

Medlem
  • Innholdsteller

    1861
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ullsokk

  • Bursdag 12/09/1987

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Skien
  • Kjøretøy
    E36 Compact ///M332ti

Nylige profilbesøk

1127 profilvisninger

Ullsokk's Achievements

  1. Ønsker å kjøpe original luftfilterboks fra E36 M3. PM / SMS 99 55 10 31
  2. Hehe.. blir fort varmt ja Tenkte å lage selv Kjørte på både Rudskogen og Våler på bmwccn treffa i år
  3. Tennbrikket sin link
  4. De leverte mye fint Tenkte egentlig jeg skulle laga lufting via bremseskjold i år, men rakk ikke. Har kjørt med org kjøling til bremser i fanger, og det har holdt veldig bra, ikke hatt noen problemer. Men oppgraderte til pfc skiver og klosser i år, så hjelp jo endel det Flott bil du har, liker banestuket ditt Har truffet deg på banen noen ganger i sommer, kjører en liten kort vinrød e36
  5. Du får faktisk kjøpt org bmw performance skiver til e46 330 Kjekt å få bort varme fra skivene ved banekjøring hjelper jo mye med luft som du skal ha, men ser jo også bra ut med borra/slissa
  6. Aka strøm og kraft Var det jeg ville frem til tidligere Dårlig valg av ord bare @Otis
  7. http://www.ctek.com/no/no/chargers/MXS 10 http://www.ctek.com/no/no/chargers/MXS 7.0 Disse leverer jo 13,6v som strømforsyning. Hvor mye strøm og kraft trenger man egentlig for å holde en bil med tenninga på stabil?
  8. Hva med å bruke CTEK ladere med supply funksjon som kjører konstant 12v da ? Holder ikke det ?
  9. Dårlige foringer i casterstag.. Har du sjekka tilstanden på de ? Du sier at det rister konstant, selv når du ikke bremser ?
  10. Går det an å ordne så Tapatalk fungerer igjen ?
  11. Stemmer som du sier, skjøter bare ved bakdøra ca, før det går vertikalt opp bak tank. Kjøper du org vil du få rør som går helt frem i tillegg. Bedre å kjøpe rør og nipler løst da. Må nok av med bakpotte, og slippe ned tanken litt for å komme til. Det jeg syns er enklest er å få av de rustne røra så hele som mulig, for å bruke disse som bøyemal for de nye. Da er det bare finjusteringer for å få de på plass
  12. Ville tatt av dekselet som er i front og sjekket at kontaktene ikke er fulle av vann f.eks. Mens du først har det av kan du ohme solenoidventilene på begge sider. Ofte ledningstbrudd i disse. Skal måle mellom 3 og 4 Ohm. Får ikke opp så mye på diagnose hvis det er vanosproblemer. Sleit med min vanos tidligere, og høres akkurat om som min det du beskriver. Bare jeg hadde litt røffere gange på tomgang. Var først innvendig lekkasje på innsugsside. Bytta alt av ringer osv, så etter noen mil var det tilbake igjen. Viste seg da å være ledningene på innsugssolenoidene. Bytta de, alt OK.
  13. Høres fælt ut som Vanos problemer.. Hvordan er tomgangen på motoren?
  14. Opp
×
×
  • Opprett ny...