Ja takk til variasjon, selv om det ikke er alt jeg liker av det jeg ser 🙂 siste uka på jobb har jeg sett mye fint på veiene, alt fra gamle Opler av forskjellig slag, en fin rød E30, E39 som ble lagt ut bilde av her, en meget pen Volvo 240 med grp A look, pluss litt forskjellig annet, som en gryende alderdom dessverre har visket bort fra minnet alt 😅