-
Innholdsteller
2327 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Olaandref
-
LCI ja, helt enig i det du skriver 👌
-
Spottet en G07 X7 40D i helgen, ok, jeg er ingen fan av fronten, men for en bil!
-
For 16 år gamle meg var Volvo 164 en av bilene som stod på listen over hva som skulle kjøpes inn når jeg etter hvert ble 18, enda tøffere syns jeg det var med den burgunder røde 164en ombygget til to dørs coupe som gikk i Ørsta på tiden jeg gikk skole der var. Hver eneste morgen gikk jeg forbi den og siklet på tur til skolen. Men dette, det overgår den med rimelig grei margin 🤩 https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-unikat-volvo-162-coupe-auf-basis-m3-e36-m5-v8-rhauderfehn/422767659.html?ref=srp&refId=58f8a3b8-ff4e-e0ea-fd43-ffa1fde2e07f&searchId=58f8a3b8-ff4e-e0ea-fd43-ffa1fde2e07f&type=page1Ad
-
For min del er faktisk X3M40i dyrere å forsikre enn M3 E90 var, men nå vet ikke jeg hvor gammel du er.
-
Budsjettet ditt er jo fint innafor på en M3 E92, har selv hatt M3 E90 i 8 år, den bilen fikk meg i godt humør hver gang jeg satte meg inn og startet den. Men som nevnt over, greit å holde igjen litt av egenkapitalen, for ting kan tross alt skje. Lurt å finne biler som har fått skiftet rådelagre og andre svakheter som E9X har. I tillegg kan du gjøre mye spennende på eksossiden som har en del og si både på lyd og effekt, uten at det nødvendigvis koster skjorta. Jeg ville sagt kjør på, plutselig er vinduet for en slik bil borte 🙂
-
Egentlig litt morsomt det der, for det har aldri vært større fokus på bærekraft enn nå for tiden, men bilene har vel knapt noen gang vært dårligere enn mye av det som produseres i dag, ikke er det bare bare å bruke brukte deler heller, så ekstremt mye går i kverna uten at det omtrent er brukt.
-
Enkelte folk samlar på frimerker. Andre samlar på ...
emne svarte i Olaandref sin oledra i BMW-prosjekter
Sikkert et fornuftig valg å få vekk litt ja, det blir fort for lite tid og dårlig samvittighet når tida ikkje strekk til. Takk for besøket forresten, trivelig med slikt besøk, stort sett er vi vel for lite flinke til å berre stikke innom i dag. Og den E34en såg jo virkelig ikkje ille ut for rust, trur nok du kan få mykje glede av den etterkvart -
De har og en Volvo, den selges til super, Volvo er kjent for å være lettkjørt og enkel å parkere, i følge annonsen. Det samme gjelder forøvrig en Fiesta de skal selge, i tillegg har denne beste motor.
-
Om du skal handle biler her oppe i området så må du bare skrike ut, vi er nok alltids noen som kan ta en kikk for deg, så slipper du kanskje de store overraskelsene 🙂
-
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i Olaandref sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Ingen problem 😃👌 -
-
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i Olaandref sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Norangsdalen er en perle 👌😃 Men her er mange slike steder 😃 -
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i Olaandref sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Dere må ha gjort litt research før turen ser jeg, for det er ikke helt uten videre dere finner disse stedene 🙂 Nedte gang må dere ta fergen fra Geiranger og kjøre ut her jeg og @Eystein Ose holder til, så kan vi ta en felles roadtrip, mye å se rundt om kring her 🙂 -
Ja takk til variasjon, selv om det ikke er alt jeg liker av det jeg ser 🙂 siste uka på jobb har jeg sett mye fint på veiene, alt fra gamle Opler av forskjellig slag, en fin rød E30, E39 som ble lagt ut bilde av her, en meget pen Volvo 240 med grp A look, pluss litt forskjellig annet, som en gryende alderdom dessverre har visket bort fra minnet alt 😅
-
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Er nok ikke så mange biler her, bare E34en jeg har av prosjekt, men det har blitt litt deler, jeg har fått solgt unna litt siste tiden, men har en del igjen. -
Fin E39 med kun to eiere og tilsynelatende rustfri rundt om, endatil dører så friske ut. Imponerende for en bil med nesten 350000 km.
-
Gratulerer med å få tilbake denne. Jeg har og kontakt med han som har min første BMW med jevne mellomrom, M3 1993 modell, håpet er at den kan komme hjem engang
-
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Ja, ikke umulig det. Disse kalipperene ble slik jeg har forstått det levert på blant annet 535i, men og på tidlige M5, senere gikk de over til 40mm stempler mot 38mm tidligere, og opp til 20mm ventilerte siver, mot 10mm før, mulig kalipperene var "dypere" og. -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Til M5 ja, ingen som har tatt kontakt enda. Alt er skiftet, så de skal være bra 🙂
