BimmerFan!
Medlem-
Innholdsteller
887 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
3
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av BimmerFan!
-
Jeg har alltid hatt en stor drøm om å jobbe som bilselger og har vært så heldig og kjempet meg fram til et andregangintervju hos et anerkjent merkeforhandler som juniorselger. Noen som har noen tips å komme med ? Hva slags spørsmål kan jeg forvente meg ? Hvor mye lønn kan en juniorselger forvente å få ?
-
F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt
emne svarte i BimmerFan! sin Fahad i Bilder og filmer / Show-off
Jeg så deg ikke rundt bilen Satser på at vi får hilse ved en senere anledning! 😄 Helt klart den råeste BMWn som var der igår -
F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt
emne svarte i BimmerFan! sin Fahad i Bilder og filmer / Show-off
-
X3, F25, 2011 mod lugger i firehjulstrekken ved sakte fart og sving
emne svarte i BimmerFan! sin Jkege i Teknisk
Nå har jeg jeg ikke en x-drive bil, men min 520d F10 har lignende symptomer som din bil. Den vibrerer/durer ved venstresving og akselerasjon samtidig. Bare i lav hastighet. I mitt tilfelle så er det motorfestene som er synderen. Dette har vært en svakhet på diverse biler med N47. Vi er 3 stk her på forumet som har hatt det problemet. -
Nydelig bil BMW har kommet med
-
Ja, også er det heller ikke så stor forskjell mellom 535 og 550d
-
Her har du en LCI 550D til under 700 000 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97976665
-
Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]
emne svarte i BimmerFan! sin Walkabout i Bilder og filmer / Show-off
Er det noe spesiell grunn til at du gikk for zimmermann skiver? ( mindre bremsestøv?) Hva er fordelene med ventilerte skiver kontra ikke ventilerte skiver? -
F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass
emne svarte i BimmerFan! sin Gorg i Bilder og filmer / Show-off
Har bare en ting å si: Vakkert! -
Da må jeg undersøke dette litt nærmere på min ! Takk for utfyllende svar! Nydelig bil du har btw!
-
Er dette bekreftet at dette er en aksjon ? Jeg føler ingen vibrasjoner i min annet enn det man kan forventa av breie runflat hjul
-
Nr. 1: BMW F01 7-serie Nr. 2: BMW F10 5-serie Nr.3: BMW F07 5-serie GT (jepp, jeg er sær) Nr. 4: BMW E34 5-serie Nr. 5: BMW E24 6-serie.
-
Det virker sånn ja. Som om den slurer litt på en måte
-
https://www.youtube.com/watch?v=0hvXq1hwc_I Ny video fra denne karen. Helt rått..
-
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Tusen takk Det er veldig deilig! -
Fikk nå lest igjennom. Dette gjelder vel bruktbilgarantien din ? Bilen min har bare rustgarantien igjen ..
-
Bør ikke sinkslipp gå på garantien hos BMW ? jeg har også fått det
-
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Tusen takk -
Jeg har også fått en sånn sinkslipp blære, vet du om dette går på garantien til BMW ?
-
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Da har bilen fått en etterlengtet interiørrens. Lyst interiør krever en del vedlikehold for at det skal se pent ut. Swissvax gjorde susen nok en gang. Før: Underveis: Ferdig: -
Tips til fjerning av limrester etter folie
emne svarte i BimmerFan! sin Gorg i Annet BMW og motorprat
For min del så fungerte citrus spray/rens for å fjerne limrester etter fjerning av dekaler på en bil
