Gå til innhold

anbjørn

Medlem
  • Innholdsteller

    259
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Bosted:
    Ulsteinvik M&R

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

anbjørn's Achievements

  1. Du har ikke braketter og strammegreier til AC kompressor vel?
  2. Såså, nå må det roes ned litt her...
  3. Steike flink er du!!
  4. Hei. Er det noen som har sort høyre og venstre (shadowline) innvendig vinduslist i bagasjerom til E34 Touring til overs? (Chest strip pos 5) Må være i god stand.
  5. Ingen som kan ha altså?
  6. Som subjekt sier. Ønsker å kjøpe et M88/3 grenrør. Om det er ombygd etter kollektor så går det greit, men må være originalt ellers. BFO
  7. Jepp! Korrekt som Kennet sier. Bruk de originale skivene i stedet for de som kommer med ARP boltene.
  8. Hei,

    Helt sikkert et overflødig spørsmål, men ser i en gammel post at du hadde 210 diff til salgs.

    Noe du har eller vet av fremdeles?

    mvh

    Anbjørn

  9. Hei. Trodde jeg hadde skrevet en PM til Eirik Jaja, like greit at flere kan lese. 95 model M5 med 6-trins gearkasse har 3.23 i utveksling på diffen. Det beste hadde vært om jeg kunnne funnet eller bygd sammen en LSD diff med f.eks 3.63 utveksling som du nevner, og som passer direkte i bakstillinga uten modifikasjoner.
  10. Hei Eirik, Takk for sist. Ser i en gammel tråd her at du selger diff. Kanskje du har noe på lur fremdeles? Har nemlig kjøpt meg en 93 mod E34M5 touring med original 5-trins kasse og original LSD diff med 3.91 i utveksling. Vet du av en bra identisk diff men med litt tyngre utveksling til salgs? Tenkte å ta ut diffen på min i vinter å pakke den opp og shine den. mvh Anbjørn
  11. Da har jeg lest denne tråden her. Veldig kjekk lesning og mye fine biler og prosjekter.
  12. Kjempeflott oppdatering. Kjekt å følge med.
  13. Det er vanskelig å bli klok på disse motorene her, spesielt for en amatør. Men det kan godt hende at lambdafeilen henger sammen med veivhusventilasjonen. Men igjen det kan også være helt andre ting. Hos meg så var det tett veivhusventilasjon og slanger som lagde masse rare feilkoder. Må nesten begynne i en ende med det som man vet er sannsynlig feil. Hvis motoren er gått 150-160tusen uten at veivhusventilasjonen er byttet så er det bare å få det gjordt. Oljetype, skiftinterval og kjøremønster vil også ha inflytelse fra eller til.
  14. Er nok tett veivhusventilasjon ja. Bytt også alle tilhørende slanger. Disse blir tette og sprø og vil medføre falskluft. Oljelekkasjen og brent lukt som du beskriver kommer nok av lekkasje fra vakumpumpa som er i bakkant av toppen. Hovedgrunnen til at det lekker er er nok tett veivhusventilasjon, så mulig det slutter å lekke etter bytte.
  15. Kristiansand ja. Det er jo alvorlig langt unna. Hadde glatt bydd litt mere om du var her i nærheten (Møre&Romsdal) eventuelt veldig billig frakt.
×
×
  • Opprett ny...