Han har vel skrapa sammen rundt 35% EK for M3en om du ser på heftelser. Kan være arvede penger, men for alt man vet så har han bare stått på og jobbet masse.
Jeg vil si at han ikke tilhører den samfunnsgruppen som man bør bekymre seg for om de greier å komme seg inn på boligmarkedet eller ikke. Det er klart at en dyr bil gjør innhugg i budsjettet, men hvis han bestemmer seg for å få seg bolig så er det bare å selge M3'en, kjøpe Yaris og spare i et par år, mulig kortere. Så på spørsmål om han "klarer" å komme inn er det vel et veldig enkelt ja, om han faktisk vil det.