Får vel noen hundrelapper for autodim, det er ofte enkelt å få montert, så det er en av tingene som pleier å bli solgt fort.
Skal du kjøre delebil-løpet så må du bare legge ut annonse og si at du har en hel delebil, du vet aldri hva folk har bruk for. Originale lamper, særlig xenon foran er lettsolgt. Karosserideler som er rustfrie. Dynamo og starter pleier å gå også om man ikke priser seg ut, radiator, original eksos etc. Det er også litt styr å ha delebil, så man må nesten vurdere selv om man ønsker å bruke tiden sin på det. Ikke så bra timesbetalt, men om man har det gøy og lærer litt om bil ved demontering så kan det ha en verdi i seg selv også.