Gå til innhold

TurboJens

Medlem
  • Innholdsteller

    334
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TurboJens

  • Bursdag 04/12/1986

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Stryn
  • Kjøretøy
    BMW 220d xDrive GranToure

Nylige profilbesøk

455 profilvisninger
  1. Risikoen for havari er den samme ja, men konsekvensen vert då kostnaden med å skifte høgtrykkspumpe, dieselfilter, eit ekstra dieselfilter og å reingjere ein meter med slange. Ved eit "ubeskytta" havari så er det ny høgtrykkspumpe, trykksensor, injektorar, stålrør (om en skal følge boka) og så kjem då jobben med å reingjere dieselsystemet grundig. Rør t/r tank og tanken bør også ned og reingjerast. Og berre det å ta ned tanken kan koste tusenvis av kroner mtp. på kor mykje som må demonterast for å få ut tanken. Ein kan argumentere for at noko stålspon i tanken er til å leve med, det er tross alt eit dieslfilter som skal fange opp uregelmessigheter men eg ville ikkje tatt sjansen. Skal ein skifte til nye injektorar så er det og ein stor forskjell på om det er 4 eller 6 som skal skiftast. Om det ser orginalt ut, det spelar då ingen rolle så lenge det fungerar? Ja, som eg skrive så kan ein skifte pumpa preventivt men det er ein heller kostbar jobb for å vere på den sikre sida. Dog så må ein då vere heilt sikker på å få den oppgraderte pumpa eller så risikera ein jo å gå på eit nytt havari seinare. Eg er og typen som fyller tanken når eg MÅ, dvs. når det ikkje er så mykje igjen og då fyller eg til det omtrent renne ut. Gidde ikkje drive å tanke unødvendig mange gangar.
  2. Overdrevent? Det er mulig statistikken er på vår side, men her dreiar det seg om eit havari som kan utvikle seg i det skjulte over tid. Ingen veit kor lang tid det tar eller korleis avsløre det før det skjer. Dersom ein velger å skifte pumpa for å vere på den sikre sida kostar det anslagsvis 20-25k på eit verksted. Dersom ein velger å sjanse så er vel ikkje ein rep.kostnad rundt 100.000kr usannsynleg. Så, dersom ein til ein relativt lav pris, sei en 2-4.000kr kan montere eit slikt kit som fjernar alle følgeskadar av eit pumpehavari så er det definitivt det beste alternativet spør du meg. Om eg på langtur får pumpehavari utan å merke noko før bilen stoppa sånn at alt må takast igjen, kanskje 1000km heimanfrå så må sette den på verksted. Då er det store spørsmålet om bilen som har gått 350.000km er verdt reparasjonen. Får eg havari med filterkit montert så kan eg le heile vegen til banken og kjøpe ei ny HP pumpe og få den montert. Eit ekstra returfilter tenkte eg å ha liggande i bilen.
  3. Etter å ha slitt nokre dagar med besluttsomhetsvegring så har eg bestilt 1stk blokk til pumpe her https://whitbreadperformance.com/products/n47-n57-cp4-metering-valve-bypass-kit?variant=53011646742687 og så kjøpte eg eit kit på ebay til 100USD så får eg sjå kva eg klara å sy sammen. Det såg ut til å vere forskjell på blokka til CP4.1 og CP4.2 pumpe og det er vanskeleg å tyde ut i frå bildene om det er mulig å få det til å passe så valgte heilgardering.
  4. Var ein del rimelegare detta, men eg må seie at det virka så det andre var litt meir forseggjort så eg er litt usikker på kva av dei eg skal gå for.. Google viser meg dette, det er jo ein blåkopi av det dyre, men til ein heilt anna pris: https://www.fruugonorge.com/cp42-disaster-prevention-bypass-kit-for-f250-f450-f550-super-duty-67l-cp4-67f-bp-g21/p-307552992-688660010?language=en&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gad_source=1 https://www.ebay.com/itm/395819447714
  5. Forstår eg rett at dette kitet modifiserar flow slik at det først går gjennom veivhuset i pumpa for smøring og så gjennom filteret før det går tilbake til mengdeventilen? Slik at spon vert sortert ut før det går inn sjølve sylinderen? I så fall er det jo ganske genialt, nesten så eg skulle skaffa eit slik kit sjølv om det var ganske kostbart men definitivt redusera eit pumpehavari til ubeleiligheten av å få motorstans under køyring utan å kunne planlegge det. Ny pumpe, eit par nye filter og så er det rett på vegen igjen? Det er ikkje akkurat god plass, det er veldig trangt men pumpa står foran på motoren så den er sånn sett lett å komme til, er egentlig berre å plukke vekk litt krimskrams som ex. radiatorvifte og kanskje innsug så trur eg den er lett å jobbe med. Intressant video, takk
  6. Ang. dieselpumpehavari. Eg har en B47 som er like rundt hjørnet frå å runde 350.000km og har ikkje funne noko teikn til at det har vore skifta dieselpumpe på denne verken før eller eg kjøpte den. Eg har uansett eigd den sidan 2019 så noko oppgradert pumpe har den i alle fall ikkje fått. Eg har og vore å kika litt nedi motorrommet og den har desse pilene ved slangetilkoblingane. Er det noko forskjell på varigheten om ein har ein motor som står feil veg? Eg synest nesten det er rart at pumpa ikkje har havarert endå og det er på ein måte litt skummelt å la dette vere. Er ikkje akkurat billig å skifte dieselpumpe berre for å vere på den sikre sida heller. Nokon som veit om tilfelle av pumpehavari på ex. F45/F46 med B47? Bilen er definitivt verdt kostnaden med ei ny pumpe, men det kjennest noko meiningslaust ut dersom det ikkje er behov for det. Det beste hadde jo vore å fått eit kit med eit slags filter/stålpartikkelfelle ein kunne montert men det er jo ikkje berre berre å konstruere noko slikt som kan motstå det vanvittige trykket. Pumpehavari i seg sjølv gjere jo ikkje noko skade på motoren, men det er stålspon på avveie som gjere det ekstremt kostbart når ulykka allereie er ute? Det er jo ikkje det heilt store flødet i høgtrykksystemet kanskje, så mulig det hadde gått å montert ein svært kraftig magnet på utsida av tilførselrøret og så kunne ein inspisert innholdet i røret ein gong i blant? Nokon som veit flowmengdene og om det i det heile tatt vil la seg gjere å prøve å stoppe stålpartiklar?
  7. Nesten alle fjærer knekke.. Min F46 der holdt alle fjærene til langt over 300.000km før eg skifta dei samtidig med demperane. Det må riktignok ha vore skitflaks, for en anna lik F46 der vart begge framfjærene skifta før 140.000km og begge bak knakk noko over 200.000km. Dei fjærene som gjekk foran dei er no knekt igjen. Samtidig kjøpte eg ein passat som hadde fått nye fjærer foran i 2019 på 135.000km. En av de er nå knekt, bilen har gått 221.000km så ikkje noko imponerande kvalitet. Årsaken er stort sett korrosjon, og grunnen til det store problemet er svikt i overflatebehandlinga då det er eit sår i pulverlakken der fjæra blei hengt opp under lakkeringa. Det er som regel ca en halv runde inn på fjæra i en ende og det er stort sett der det knekke. Eg har begynt å ha krympestrømpe med lim utanpå såret, kunne sikkert virka bra med fugemasse/rutelim og.
  8. 1. Virkar tilleggsvarmeren? Når du søker å få 32gr i kupeen når det er -25gr ute så kan du egentlig berre gløyme det uten varmer. Korleis kler du deg når du køyrer bil? Eg ville normalt kledd meg litt ekstra når det var så kaldt og då hadde eg senka temperaturen i kupeen for å minske differansen mellom ute og inne. Du gjere jo det motsatte. 2. Når ble det montert EGR delete? Dette reduserar nemleg den mengde spillvarme som blir tatt opp i kjølesystemet. 3. Kor blir varmen av? Er det gjennom radiatoren? Dersom det IKKJE er i radiatoren så er det noko anna gale enn termostaten. Det enklaste du kan gjere når du ikkje har så god greie på bil er å ta en sånn utetemperaturmåler fra Clas/Biltema/Nille og så teipa du den fast i turslangen til radiatoren. Ganske nær tilkoblinga på radiatoren. For å begrense påvirkning fra vind så teip noko isolasjon utanpå akkurat der sensoren er. Kjør. Når motoren er kald skal det ikkje bli nevneverdig varme i slangen. Uansett om du køyrer eller står stille skal motoren bli driftsvarm før det går varme til radiatoren.
  9. Snedig, eg har igrunn akkurat samme problem. Symptomet er i alle fall veldig likt. Har hatt det såpass lenge at eg ikkje hugsar kva tid eg merka det første gang. Slite litt med å skille ut kva type lyd det er snakk om. I mange tilfelle høyres det ut som noko innvendig i bilen andre gonger typisk topplagring/stabstag. Er vesentleg verre i kulde enn om sommaren. Vaskebrett/kjettingspor er fælt. Fartshumpar går stort sett uten ein lyd. Eg har skifta komplett dempera/fjører med alt tilbehør foran og bak. Ganske sikker på at lyden var der før og etter. Men som sagt, usikker. Har feilsøkt litt utan resultat og gått gjennom 2 x PKK. Sist forrige veke. 347.000km. Eg skal skrive her om eg finne noko, og det må du gjere og
  10. Akkurat, var derfor eg siterte berre function lista... samma kva utgang det er 04 Tagfahrlicht den slår seg vel av i alle andre stille på lysbrytaren enn 0 sjølv om motoren går? Kunne berre prøvd meg fram, men diagnosen min er død for tida så det er ikkje noko hjelp i.
  11. Det her er heilt genialt.. Spørsmål, eg treng ein utgang som er aktiv når motoren går, kjenner du til om det lar seg gjere?
  12. Det kan eg selvfølgeleg ikkje vere heilt 100% sikker på, hugsar ikkje kor den kom frå men den var ikkje kjøpt av nokon på hjørnet så burde vere orginalt.
  13. Eg monterte SKF vannpumpe på en Volvo V70 eg hadde, det kosta meg eit motorhavari. Vannpumpa totalhavarerte etter mindre enn 60.000km, uten merkbar ulyd ved siste sjekk 20km før (var ute etter en ulyd, men uten multireim gikk motoren silkemjukt, og det var servopumpa som bråka). En halvtime etterpå var havariet et faktum, registerreima hoppa av uten at det kom ut så meget så en dråpe kjølevatn eller andre tegn på nærståande havari. Aldri meir. Den dårlegaste termostaten eg nokon gong har hatt kom frå BMW. Det var omtrent like bra som å køyre uten termostat. Gates har eg god erfaring med, brukt alltid og aldri vore problem.
  14. Eg kan anbefale GranTourer (F46), min har vore heilt fantastisk sidan dag 1 og har no gått 347.000km utan nevneverdige problemer og trur det meste fungerar like bra i dag som når den var ny. Fortsatt nybilfølelse. Eg har riktignok diesel/xdrive så det passar kanskje ikkje til ditt bruksmønster. Mangel på dieselvarmer gjere at det er ein bil som trivest best i garasje/under tak. Rattvarme/setevarme gjere den komfortabel sjølv om det er kaldt men det tar tid å varme opp nok til å tine is/snø om du parkerar under åpen himmel. Det eg har skifta/reparert: Baklykter, ei indre på garanti, den varte ikkje så mange år så i fjor skifta eg alle 4. Sidan dei var begynt å bli litt medtatt (gulna, sprekke i glas) Vinkelgir (splinsa gjekk etter rundt 200.000km og oppdaga det for seint til å få det med på garantien sidan den gjekk ut midt på sommaren. kjøpte brukt til 5.000kr) Overhalt Haldex, skifta olje, filter, lamellar, ventil og pumpe. Alle hjullager Reimhjul veivaksel (det skal eg skifte no for 2. gang) Dynamo Støtdempera/fjærer rundt heile bilen med alle slitedelar (ingen knekte fjærer, berre skifta preventivt pga. antatt slitasje. Merkbar forskjell med nye bilstein dempera) Bremsekalippera x 4 (foran etter 2xxx.xxx km, bak på 32x.xxxkm, men dei var faktisk ikkje ødelagt, berre lei av å ha nye liggande) Motorfest(er) Tannstang (garanti, var ikkje noko gale med den trur eg) Spjeld i grillen (garanti) Termostat (garanti) Drivakselmansjettar foran (garanti) Blinklys høgre speil Dieselslangar/rør på motoren pga. lekkasje til ledningsnettet. Handsfree der er sporadisk litt dårleg lyd, mulig defekt mikrofon/kabel/headunit, ikkje gjort noko særleg innsats med det. Vindusviskermekanismen lagar litt lyd, har kjøpt ny brukt av Koed som ligg klar i tilfelle havari. Dette er fra ca 156.000km og fram til i dag. Bilen gjekk som drosje fram til 156.000km i Osloområdet, deretter litt privat bruk før den igjen gjekk eit par år som drosje her i Stryn. Så som privatbil siste 3 åra. Skifta olje på automat 2 ganga og oljeskift motor ~12.000km. Ikkje vore innom eit bilverksted for anna enn PKK sidan garantien gjekk ut og eit giroljebytte. Summa sumarum ein fantastisk bil på alle måtar bortsett frå at den skulle gjerne hatt 6cyl motor og A-stolpane skjuler mykje, vore fleire nestenuhell. Forundra over at bærekulene/foringar foran/bak ikkje har blitt rørt endå. Ex. kjærringa har en heilt "identisk" bil den har gått nærmare 300.000km den og, og den har heller ikkje hatt dei heilt store problema men det har gått med nokre knekte fjærer på den.
  15. Kjøper kun dei billigaste skivene på autodoc til min F46. Eg har ikkje noko negativt å sei om dei, dei rustar dei og når det regnar og bilen står parkert i nærmare 100% luftfuktighet. Klossar går eg litt opp i kvalitet på, enda oftast opp på noko febi greier. Brukar cruicecontroll til nedbremsing minst kvar veke i vinterhalvåret for å trimme bremsene bak. Fungerar veldig greitt.
×
×
  • Opprett ny...