Gå til innhold

TurboJens

Medlem
  • Innholdsteller

    374
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TurboJens

  • Bursdag 04/12/1986

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Stryn
  • Kjøretøy
    BMW 220d xDrive GranToure

Nylige profilbesøk

693 profilvisninger
  1. Les her først: https://lovdata.no/lov/1965-06-18-4/§13a Så, det er et produkt eg kanskje ikkje ville hatt lett synleg i frontruta.
  2. Kven justerar forstilling med utslitte kuler? Det er ganske dårleg om det er gjort på eit verksted mot betaling. Eg ville sagt at justering er nødvendig, det er ikkje nødvendigvis at alle delar er identiske i mål og ofte er det ein del justeringsmuligheter på innfestninga. Dog har du ikkje sagt kva modell du har så ingen kan svare på detta eksakt.
  3. https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/verktoysett/terminalverktoy-12-stk-2000031403 Biltema sitt sett. Veldig veldig billig i forhold til würth sitt som kosta ca 27.000kr 🤣 Fant et i garasjen..
  4. Litt? På min F46 stod det under forberedelser til å skifte løpehjul til multireima: Remove engine. Ganske heftig for å skifte en slitedel til 200kr 😅
  5. Heller motsatt, det er hovedsaklig metallfjærer. Nokon har plasthaker som fjærar i huset, som AMP superseal (biltema sine "vanntette" kontakter matchar desse). Det hjelpe lite at prisen er lav dersom verktøyet er så dårleg/mjukt at det ikkje gjere jobben. Ofte så må en krangle litt, om kabelskoen ikkje er crimpa heilt perfekt, eller om nokon har vore der før deg eller kanskje det er plasthusa som ikkje er perfekte. Når du då skal begynne å ta i samtidig som du skal trekke ut kabelen på motsatt side så er det veldig greitt å ha eit verktøy som er bra. Men enig i at det er forskjell på engangsbruk og profesjonell bruk, eg brukar slikt verktøy i snitt mange gangar om dagen og då er kun det beste godt nok. Tid er også pengar...
  6. Eg refererte til kontakten i bilen til TS: Her er det heilt tydeleg at dette er satt sammen av fleire delar.
  7. Det er tusen ulike måtar å sette sammen slikt på, men du ser på holet ved sidan av kabelskoa, på dei fleste der så ser det ut til å vere utsparing berre på ei side. Det betyr normalt at det er mothake på kabelskoen som du må presse inn på ei side samtidig så er det som regel ein secondary lock, ein plastdel (ofte lilla om bosch) så du må skyve ut fra kontakten. Det er en eller to plastbitar som dekke alle kabelskoa. Viss du tar bedre bilder frå ulike vinklar og med rett fokus så er det nok lett å sjå. På slike kan du vere godt hjelpt med noko du har for håndeb, ein svært liten umbraconøkkel eller flatt skrujern. Dog fingerspitzgefül kan ikkje undervurderast her. Her vises låsingane, det er ei låsing som dekker alle dei små og ei låsing for dei store som er skubba inn frå kvar si side. Så har du desse med mothake på begge sider, symetrisk (altså like djupt i kontakten): Og desse med to hakar, usymetrisk: Så finst det runde.. og i alle kategoriar er det ulike dimensjonar. Så det er ikkje så lett å finne den rette om du ikkje veit kva kontakttypen heiter men du kan bruke informasjonen fra Würth og søke deg fram til rett kabelsko på ex. no.rs-online.no men om du ikkje har erfaring med rullpresskabelsko kan det bli overveldande Når eg ser bedre etter på kontakten din så er det to lause delhus inni det store, så på eit vis så kan du demontere dei to rekkene med små kabelsko frå resten og då kjem du til låsingane veldig enkelt og treng kanskje ikkje spesialverktøy i det heile tatt. Då fungerar det store huset ytterst som secondary lock ved at det går ein plastbit inn i sporet (rød) og så når du demontera den frå resten så kjem du enkelt til låsehakane (blå).
  8. https://nettbutikk.wuerth.no/Produktkategorier/Utlserverkty-for-kontakter-med-fjrpinne/31226009090201.cyid/3122.cgid/no/NO/NOK/?CampaignName=CS008&RecoId=categorytopseller%40categorypageA https://nettbutikk.wuerth.no/Produktkategorier/Utlserverkty-for-to-hakk/312260090903.cyid/3122.cgid/no/NO/NOK/ Eg brukar berre Würth sine, dei er veldig dyre (kosta 1000kr++ pr.stk+mva) men dei er til gjengjeld veldig holdbare. Biltema har også noko slikt som eit sett, men det har eg kjøpt i felt i nødsfall og dei er rett og slett av så dårleg kvalitet at eg har problem med å anbefale dei, klara heller ikkje å finne det på nettsida, det kan vere det var så dårleg at det er utgått eller at det har eit veldig teit navn...
  9. Du treng spesialverktøy/fingerspitzgefül for å få ut stikkerane uten å ødelegge dei. Det eg gjorde ein gong var å ta ei neglefil, kutte og slipe den til slik at den fekk samme bredde og tjukkelse som kabelskoen som skal inni (hann pinnen). Slip den såklart tynnare berre på ei side. Då kan du bruke den til å reingjere innsida av kabelskoen med litt elektrorens og ut og inn eit par-tre gongar kvar vei. Viktig at det ikkje er for tjukt! Då ksn du utvide stikkeren og det kan føre til at det feila eller gi mange snodige problem seinare. Tørk godt etterpå og sett det inn med noko som beskytta mot fukt, ex CRC 6-66.
  10. Eg har ein sånn som har gått 350.000km og har ikkje hatt noko slike problemer. Eg har i enkelte tilfeller noko svak rykking i rattet ved svak akserelasjon etter fartshumpar/rundkjøringar. Ikkje alltid og ikkje veldig plagsomt. Tannstang blei bytta på garanti pga. detta uten at det nødvendigvis blei verken bedre eller verre... Det eg tenker kanskje kan vere noko er drivknutar som kunne vore skifta eller smurt om igjen. Men no har det vore slik så lenge (>200.000km)at om drivknutane hadde vore slitt burde dei havarert for lenge sidan. Men sjekk motorfeste, om motoren ikkje heng i riktig vinkel kan det skje litt ymse. Eg har skifta nokon, særleg det oppe på padsasjersida var veldig dårleg og delte seg i to delar når eg tok det ut.
  11. Eg hadde ut heile interiøret forutan dashbordet for å vaske bil. Det er ikkje allverdens jobb egentlig, men det blir veldig reint og fint etterpå når en blir kvitt det meste av spor etter 300.000km taxidrift. Når eg venta på at golvteppa skulle tørke vaska eg dørken med varmt vatn og oppvaskbørste for å løyse opp alt saltet som hadde trekt gjennom teppa. Særleg høgre bak var det mykje som hadde funne vegen ned til stålplatene. Så tok eg ut nokre propper så vatnet fekk renne ut og så tørka det fint opp. Kan anbefale sommaren, eg gjorde det midtvinters 😅
  12. Du må ta ut alt. Setene foran må ut og så golvteppa. Veit ikkje korleis det ser ut på din bil, men alt av skum må tørkast utanfor bilen i inntil fleire veker avhengig av tjukkelse/kor godt det helde på fukten. Eg er så dårleg å ta bilde så eg har ingen av denne prosessen no..
  13. Heilt enig! Eg har eit kemppi minarc mig(?) 180 som eg har hatt i sånn typ 16 år. Det er heilt fantastisk og har aldri skuffa meg. Har både 0.6 og 0.8 tråd, med 0.6 tråd finst det ikkje problem med tynne plater. Kjøpte litt reservedeler, men det blir aldri brukt noko av det. Var ei hard investering på lærlinglønn men har aldri angra.
  14. Sikkert kjekt å ha, men det går ganske fint uten og. Sidan det er ein gammal bil må nesten TS vurdere om bilen er verdt å koste på så mykje for luksusutstyr.
  15. Som nevnt, ikkje noko problem. Det blir berre ein ledning til overs for kvar støtdemper.
×
×
  • Opprett ny...