Gå til innhold

TurboJens

Medlem
  • Innholdsteller

    388
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TurboJens

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Stryn
  • Kjøretøy
    BMW 220d xDrive GranToure

Nylige profilbesøk

731 profilvisninger
  1. Det kan vere fordi det er ulikt differanse på utvekslinga mellom dei forskjellige gira. Eg har ikkje studert denna girkassen men på min bil oppleve eg at spranget mellom 2. og 3. gir er det største.
  2. For det første, å skifte olje kan ikkje reknast for å vere negativt, det er faktisk ei forutsetning med godt vedlikehold for å få ting til å vare. Problemet er at nokon har kanskje hatt dårleg erfaring (eller det mest vanlige at broren til onkelen til en venn har opplevd noko), dels fordi dei har skifta olje på ei girkasse med mekaniske problemer som adapsjon (læring av egen karakteristikk/tilpassing til slitasje) har klart å delvis kamuflere. Ved oljeskift blir det normalt nullstilt og då kan det dukke opp saker og ting. Nokon har kanskje gått seg vill i virvaret av spesifikasjonar og fylt på feil olje. Det kan rett og slett ta knekken på ei girkasse så det er viktig. På en motor kan du fylle på nærmast kva som helst som smører, girkassen derimot kan vere svært ømfintlig for tilstedeværelse av dei rette additiva. Dersom dekka dine er slitt og uansett må skiftast før neste sesong, prøv med vinterhjul. Og evt. med nye sonmardekk før du kasta vekk unødvendig med pengar. Dog ser eg ikkje oljeskift som unødvendig men det er kanskje litt vel tidleg ut i frå køyrelengde.
  3. Eg vil tru at så lenge du går opp i kapasitet og ikkje ned så skulle det fungere ganske greitt. I hovedsak vil du få 16Ah større reservekapasitet enn det bilen er klar over og det vil gi lenger levetid. Problemet kan komme dersom du ladar batteriet heilt ut og når bilen registrerar at batteriet er fullt så er det ikkje fullt alikavel. Så då vil du få problem med topplading. Det kan du sannsynlegvis løyse med å lade opp batteriet på "feil" måte, med å sette jordinga på laderen rett på minuspolen sånn at bilen ikkje registrera strømmen som går inn i batteriet. Så er jo det store spørsmålet kva denne matrix koden egentlig innehelde om den ikkje inneheld Ah klassifiseringa. Du kan scanne den med telefonen og sjå kva den inneheld.
  4. https://www.haagen.no/auto-hak-tilhengerkobling-fastmontert-inkl-trail-tec-e-sett-13polet-bilspesifikk-211345-13830-1.html Meinar det var dette eg kjøpte, altså elsettet er Trail-Tec E-sett 13polet bilspesifikk. Det står riktignok at det må kodast i bilen, men det er eg nesten 100% sikker på at eg ikkje gjorde. Det er riktignok nokre år sidan eg monterte det. Uansett om det skulle måtte kodast noko så blir det uansett billigare.
  5. Monterte uorginalt feste og ledningsnett på min F46. Var ikkje noko sak, alt passa perfekt og detaljerte instruksjoner. Bilen kjente umiddelbart igjen når eg kobla til henger. Koda ikkje noko i bilen. Kosta nesten ingenting i forhold til orginalt. Kjøpte fra haagen.no
  6. Heller ikkje på ex. MB Vito. Fantastisk teit når det snør og radaren dekkast til. Då er det tilbake til 80-tallet. Ikkje veldig imponerande, då foretrekke eg faktisk dum cc kvar dag i staden for en som berre virkar når den sjølv vil.
  7. TurboJens

    Krise 😨

    Har denne den berømte bosch høgtrykkspumpa?
  8. Godt observert Mest sannsynleg, dynamo eller berre laderegulatoren.
  9. Med andre ord ingen separat sikring. Enklaste er vel å måle på pumpa om det kjem strøm til den. Sidan pumpa sitte på "utsida" av bilen og er utsatt for miljøpåvirkning er det nok der det er størst sannsynlighet for at feilen ligg. Med moderne elektronikk kan det vere det skjer ingen ting når du kobla fra pumpa, men då kan det vere greitt å koble til ei 12v lyspære der for å lure elektronikken til å tru at det er ei pumpe tilkobla.
  10. Normalt er batterilampa (ladelampa) kobla med strøm fra tenningslåsen på ei side og jord gjennom laderegulatoren på motsatt side. Når dynamoen ladar så sender den ladespenning ut på denne utgangen (slik at pluss på begge sider blir ingen lys). Så i teorien skal det ikkje vere mulig å få til dette, men som du er inne på så kan feil med tenningslåsen få ladelampa til å lyse heile tida. Og sidan det er andre ting som ikkje virkar kan det tenkast at den har fått seg ein kilevink. Fordelen med tenningslåsen er jo at det er reletivt kurant å måle seg ut til om den fungerar som den skal. Evt. om du får tak i en ny/brukt å prøve med. Treng ikkje skifte den, berre flytte over kontakten for å prøve.
  11. B47, i alle fall dei tverrstilte har en eller anna sensor på dieseltilførselen som pressa diesel inn i kabelmatta. Om det ikkje blir skifta i tide kan det nå ecu'en. Skifta sjølv på to bilar der det på den eine var ganske mykje dieselsøl rundt diverse kontakter.
  12. Teori: eg antar at det i DSC systemet er en parameter for målt rulleomkrets. Altså at systemet lære seg over tid kor stort avvik det er på rulleomkretsen på dei ulike hjula og tilpassa drifta til det. Det ville i alle fall gitt god meining på eit køyretøy som har to separate drivlinjer.
  13. Det ligg mykje utglatting av vist tanknivå, bilen har veldig god kontroll på mengda diesel som går ut av tanken så for å unngå at målaren hoppa opp og ned i takt med svinga og bakkar så ligg det mykje "fusk" bak tankmåler. Anslått rekkevidde er basert på køyremønsteret over dei siste x kilometer/tid. Veit ikkje eksakt. Så når bilen har stått stille og blitt kald vil forbruket øke ved neste start og rekkevidde går ned. Mulig det er litt overdrevet for å ikkje lure deg ut på langtur uten å fylle tanken. Eg vil tru at om du køyre med ohm verdiane fra målaren så vil du sjå at det endra seg mykje sjølv om nåla står stille. Så når bilen har stått avskrudd og kanskje ikkje heilt flatt så vil den ved neste start ikkje ha noko å glatte ut og vil dermed vise noko anna enn når du parkerte. Vil tru det er lite å bekymre seg over 😊
  14. Les her først: https://lovdata.no/lov/1965-06-18-4/§13a Så, det er et produkt eg kanskje ikkje ville hatt lett synleg i frontruta.
×
×
  • Opprett ny...