Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Har ikke noe med DITT øye og si, hvis du leser første post så skjønner du kanskje eller?

Eller er det så jævlig vanskelig og forstå hva stance betyr?

I en tråd med så mange sider så er det ikke alle som leser første innlegget, derfor burde overskriften i det minste vært endret til noe mer beskrivende.

Den frekke tonen kan du forøvrig droppe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du kverulerer sånn, Wicky. Det du la ut i siste posten er jo stort sett stance (sett bort fra den X5'en). 

Og de som ikke klarer å lese første posten i en tråd burde kanskje begynne å gjøre det, såd e vet hva den handler om.. ;)

 

-

 

rear335i.jpg

335istill.jpg

rollin2.jpg

rolling3.jpg

rolling335i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir fryktelig sinte på bimmers (ref. bla noen poster opp),eller så er det det at det er lett å uttrykke seg på en aggressiv måte når man sitter på pc, ipad, iphone osv.. Jeg lurer ofte på hvordan det er i det daglige, har man en jobb, oppfører man seg slik overfor kollegaer eller kunder? Er det rett i strupen på mennesker med andre synspunkter en deg selv? Jeg tenker at det må være slitsomt, og fryktelig lite tilfredsstillende. Men det har dessverre blitt slik at det er lett og slenge ut eder og galle til mennesker man ikke har noen relasjon til over hodet.

Jeg har vært på en del bmwtreff, tenk om det skulle være slik at folk gikk rundt og gjorde narr av bilene til hver andre, kalte folk for idioter, ba de holde kjeft, osv. Det hadde vært stas. Nå er det jo ikke slik, tvert i mot så er det veldig hyggelig på treff. Man treffer alle aldersgrupper, og alle varianter av biler. At det er hyggelig tenker jeg kommer av at man faktisk prater med hverandre, og at man har en felles interesse........BMW. Tror rett og slett man skal tenke seg litt om, og ja, det gjelder i høyeste grad også meg selv.

Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på første posten her, jeg har tenkt at overskriften sier hva denne tråden handler om. Og det er overskriften man ser først, det er vel heller ikke usannsynlig at man ikke begynner på første side i en tråd med over 700 sider. Jeg har i hvert fall tenkt at "snadder for øyet" også kan være biler med rett "stuk", ikke nødvendigvis senket til det ukjørbare.

Men, som en så høflig påpeker, her er det trådstarters øyer som gjelder. Og da er jeg vel kanskje enig med flere her, om at overskriften burde endres til noe som henviser til stance, det er jo ikke en umulig oppgave det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ikke endre navnet på tråden?! Kan vi ikke bare la tråden hete det den heter og la folk legge ut bilder av det folk liker? alle vet at smaken er som baken, men om man har litt is i magen når folk legger ut noe man selv ikke liker, og heller nyte det andre man liker i tråden her, så tror jeg denne tråden kunne forblitt en flott tråd med mye inspirasjon, både for folk som liker å blodsenke, senke, ha det stock eller heve... som wicky sier, alt som framtoner seg!

 

 

 

9368856939_4e9daef8c5_b.jpg

 

9368857413_9703efe33d_b.jpg

 

ind-imola-f10-m5-2.jpg

 

DTormey_e39_Burnout.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanceworks sitt "slagord" er jo "Low is a lifestyle", så det er jo i hovedsak det det handler om. Men ja, de poster jo litt forskjellig andre ting også i ny og ne.

Uansett, denne tråden har en rød tråd med lave biler som har bra fitment. Hvis dere vil poste noe annet enn det kan dere jo lage en annen inpirasjonstråd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...