Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Hehe, det selger jeg dersom jeg får en pris jeg er fornøyd med. Hvis ikke beholder jeg det og tar ut skinndash`en den dagen bilen selges. Send gjerne en PM dersom du er interessert, men dashbordet er ikke klar for levering for om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Meget pen bil ! Utrolig mange fete mods du har gjort her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Sprek tralle du har hjelper veldig med de LCI lyktene bak ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 ikke noe hast for min del det, vi kan vel heller se når du er ferdig meg bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Hyggelig med så positive tilbakemeldinger. Det er åpenbart at LCI baklykter gjør hekken på disse bilene helt komplett. Et skikkelig "must". Nå ramlet forøvrig "del II" av de diverse godsakene inn døren. Bildene taler for seg selv. Walkabout og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg må pent si at dette er en av de fineste E60 bilene som går på veiene Rundt i Området lurer på Når du ikke har noe mer du oppgraderer på bilen din? Du finner jo alltids noe nytt og gjøre med den, du går vært fall ikke tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Takk for usedvanlig store ord, Morten! Tja, si det. Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for at det var stopp med CIC, men det ble det ikke. Jeg har et par tanker og idèer til som jeg vil få på plass, men DA er det stopp.. håper jeg… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Jeg mener og ha hørt dette før av deg! så er ikke så sikker på at det sier stopp helt enda Men nå gleder jeg meg til jeg blir ferdig med min i vinter, også må vi vell få til noen bilder igjen! er en stund siden vi har tatt bilder sammen så er på tid og få til det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Her står det ikke på arbeidslysta..... Du har noen timer med bilskruving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Nja, det er vel heller arbeidsmengden det ikke står på.. En liten smakebit: norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 De skulle hatt seg en vask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Ja, absolutt. Bilen er skammelig møkkete nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Du er ikke alene om det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Dette blir stilig! Ser ut som om det kan trenge en runde med SW leather kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Må nesten få tatt en titt på bilen din igjen etter disse oppgraderingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå