sjur Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg har pimpet min 2011 mod X5 som har M sport pakke, med et ///M emblem både forran på grillen og et bak. Dvs dette er ikke reell ///M versjon med riktig motor. Er dette kult? Jeg synes det ser pent ut. Eller er dette patetisk.....og helt feil...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Sånne emblemer blir ofte påfallende fake, spesielt i grillen der det ikke kommer originalt på X5M, men det viktigste er at du blir fornøyd med din egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er jo din bil så du bestemmer jo men personlig syns jeg m merket kun skal sitte der vist det er en m motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 ///M er ikke det samme som M3/M5. ///M er utstyrspakke, mens M3/M5 er utstyrspakke + motor. Rett meg hvis jeg tar feil. Om det her harry å sette kun ///M bak på bilen når bilen har disse merkene andre plasser orginalt fra BMW, er jo en smak sak. There are several BMW models which BMW Motorsport made changes on, without them becoming M-Cars. This succession of styling (M-tech I, M-tech II) and performance cues came from BMW Motorsports; e.g. BMW 530i M packet or 325i M packet etc. Vehicles which have been modified by BMW Motorsport, but are not full M Cars, may feature "M" badges, whilst full M Cars will have "M" badges with the model number (e.g. "M3" or "M5"). Two exceptions would be the M Roadster and M Coupe models, both Z3, Z4 and 1-series variants, which only have an "M" badge with no number displayed on the trunk. These cars are full M Cars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Sett på en slik så blir du helten min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Sett på en slik så blir du helten min. [ Bilde ] hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Om det her harry å sette kun ///M bak på bilen når bilen har disse merkene andre plasser orginalt fra BMW, er jo en smak sak. Vel.. Nå er dette verken standard eller et tilvalg når en ny bil bestilles, så originalt fra BMW er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Om det her harry å sette kun ///M bak på bilen når bilen har disse merkene andre plasser orginalt fra BMW, er jo en smak sak. Vel.. Nå er dette verken standard eller et tilvalg når en ny bil bestilles, så originalt fra BMW er det ikke. Så disse kommer ikke med ///M andre plasser på bilen orginalt ? Da beklager jeg så mye, trodde man fikk dette som på gammle modeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Feilpost Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Så lenge det er en ///M bil, så syns jeg det er HELT greit med et M emblem på bilen, Uansett om det er M-Motor eller ikke Det er no annet med ///M3 merke på en 316 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjur Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Bilen har ///M merker på felger, dørlister, ratt og har M Sport fangere, sideskjørt og Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Bilen har ///M merker på felger, dørlister, ratt og har M Sport fangere, sideskjørt og Potter. Da er det jo uansett en ///M bil Så da er det kledelig med et eksta emblem syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvorfor i allverden skal dere skrive M med masse skråstreker foran? BMW gjør ikke dette selv engang. Og til dere som mener dette er en M-bil, nei det er jo ikke det? Det er en bil med M-tech/M-sport/M-pakke. En M-bil er (ihvertfall for de fleste) en bil produsert av BMWs M-avdeling. Så til trådstarter sitt spørsmål. Det er jo din bil, så du må for all del gjøre akkurat hva du vil, men siden du spørs på et offentlig forum så kan jeg si min mening. Merket foran i grillen synes jeg blir litt voldsomt. Ikke at merket i seg selv er stygt eller noe, men det blir litt sånn "se på meg". Jeg liker forøvrig ikke at det står M6 i grillen på dagens M6 heller, men det er ikke noe jeg hadde fjernet akkurat. Når det gjelder merket bak synes jeg nødvendigvis ikke dette gjør så mye om det er plassert på et "normalt" sted på bilen. Det er ikke noe jeg hadde satt på min bil, og jeg ser igrunn ikke nødvendigheten på din heller, men det er din sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvis bilen er svart, så er det helt greit med M-emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ja, det glemte jeg. På sorte biler er det naturligvis helt greit. Slik er regelen. Min bil er forøvrig noe så tøft som en Edition Sport-utgave. Er det da en sportsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå