Gå til innhold

Min F31 330d xDrive M-Sport


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Går og teller dager til min nye F31 kommer \:D/

Tror dette må bli bra, er en 330dx M-sport med 19" hjul og panoramatak++.

Fargen ble Mineralgrå

Håper og tror denne blir både sprek og morsom.

Produksjon skal være uke 3 og håper på levering i slutten av Januar.

post-49801-0-64751300-1388494332_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger.

 

Det som gjenstår av ønskelisten er Headup display og elektriske seter, men dette er blitt dyrt nok som det er.

 

Har ellers kjøpt Borbet XR felger i 8x18 med Conti Viking i 225/45 som vinterhjul.

 

Dette er da tredje nye BMW jeg kjøper, og blir da tredje jekkesettet jeg må kjøpe a kr 1500,-

Vet noen om hvordan man kan få tak i en BMW jekk uten å kjøpe dette settet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til denne bilen med denne motoren, og jeg prøvde både 328i og 330d og falt for det gode momentet og draget i denne dieselmotoren. Ble imponert over effekten i 328'n også, men synes automatkassa passet best til dieselmotoren. Det var selgeren som sa at adaptive lys ikke fungerte så bra, de ble litt sene til å slå seg på ved møtende trafikk og fungerer ikke med gatelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse :) Litt misunnelig :P

Driver å sikler på noe tilsvarende, men blir nok 320d istedefor 330d.

 

Tror jeg ville byttet ut navi proff, og valgt adaptive drive istede på utstyrs listen da :) Men det er fordi veiene i Bergen er så dårlig at det er kommunal terrorisme mot alle som har sports understell, så merker behovet for å kunne regulere hardheten :P (Lurer på hva som er forskjellen på AD og EDC egentlig)

Og Navi systemet blir jo aldri oppdatert(uten at man må betale i dyre dommer) , og mangler fotoboks varsling, så bruker tom tom på iphonen uansett :)
 

Kjipt at man ikke får LED lykter på 3-serien.  :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse :) Litt misunnelig :P

Driver å sikler på noe tilsvarende, men blir nok 320d istedefor 330d.

 

Tror jeg ville byttet ut navi proff, og valgt adaptive drive istede på utstyrs listen da :) Men det er fordi veiene i Bergen er så dårlig at det er kommunal terrorisme mot alle som har sports understell, så merker behovet for å kunne regulere hardheten :P (Lurer på hva som er forskjellen på AD og EDC egentlig)

Og Navi systemet blir jo aldri oppdatert(uten at man må betale i dyre dommer) , og mangler fotoboks varsling, så bruker tom tom på iphonen uansett :)

 

Kjipt at man ikke får LED lykter på 3-serien.  :/

Navi proff er jo mer enn bare navigasjon, og synes det er et må ha på en ny BMW,og iallfall på en 330d.

På 3 serien er adaptiv drive det samme som EDC, ikke som på 5 serien at adaptiv drive er aktive stab.stag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til denne bilen med denne motoren, og jeg prøvde både 328i og 330d og falt for det gode momentet og draget i denne dieselmotoren. Ble imponert over effekten i 328'n også, men synes automatkassa passet best til dieselmotoren. Det var selgeren som sa at adaptive lys ikke fungerte så bra, de ble litt sene til å slå seg på ved møtende trafikk og fungerer ikke med gatelys.

 

Gratulerer!

 

Men hva i alle dager er det den selgeren har fått for seg??? Kan umulig ha prøvd bilen ordentlig med dette utstyret...

 

Jeg har MYE utstyr på min, og adaptive lys er noe av det jeg verdsetter aller mest! Fjernlysassistent er en ting, adaptive lysene til BMW er helt råe! Imponerende hvordan de jobber, må prøves, og bør absolutt med på en bil som dette etter min mening.

 

Lykke til med ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navi proff er jo mer enn bare navigasjon, og synes det er et må ha på en ny BMW,og iallfall på en 330d.

På 3 serien er adaptiv drive det samme som EDC, ikke som på 5 serien at adaptiv drive er aktive stab.stag.

 

Enig, en ting er innholdet, en annen viktig til er hvordan interiøret ser ut med og uten navi pro, den lille skjermen ser stakkarslig ut synes heg...

 

Adaptivt understell er verdt penga! Noe av det siste jeg la på i bestillingen, angrer ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, er det ikke led lys i det hele tatt i frontlyktene til F30/31 med xenon?

 

Trodde lysstripene over angeleyes´ene var LED? Baklampene er vel hvertfall LED..?

 

Irriterer meg forøvrig at de ikke har LED blinklys på bilen, når LCI av E90/91 har det... Blir bare teit, selvom de sikkert skal spare det til LCI av denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...