Gå til innhold

Bmw 545i E60 - Black evolution montert (Solgt)

Carlsius
 Share

Anbefalte innlegg

Med manuell også ja, tror det hadde vært en morsom bil. Stemmer det at det var en sølvgrå E61 545i som var hos en auksjon?  :-s 

Har lyst til å montere LCI baklykter ja, men prisen for å få ordnet det gjør at det havner litt ned på lista over ting som skal gjøres foreløpig :)

Frontlykter tror jeg ikke blir noe av, da jeg er fornøyd med de jeg har fra før når de er bixenon.  

Nei, denne var fra en privat selger i Sverige jeg fant via Blocket. Han var drita full da jeg møtte han og skulle se på bilen. Så det var vel også en av grunnene til at jeg ikke endte opp med den  :drink:

Kjøp originale LCI lykter på Ebay/Blocket. Blir ikke så dyrt da tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være herlig med så mye gamp under panseret :) Gratulerer med godbil! :D

De gampene kommer godt til nytte :D

Nei, denne var fra en privat selger i Sverige jeg fant via Blocket. Han var drita full da jeg møtte han og skulle se på bilen. Så det var vel også en av grunnene til at jeg ikke endte opp med den  :drink:

Kjøp originale LCI lykter på Ebay/Blocket. Blir ikke så dyrt da tror jeg :)

Åja det var i sverige ja. Skjønner godt det ikke ble noe kjøp av den mannen  [-( 

Sett på lyktene hos GS blant annet, men tror ikke det er noe annet enn orginal LCI som er aktuelt.

Originale LCI lykter med V1.6 moduler på ebay ligger på rundt 6000 NOK inkl. frakt fra england. :)

(da er alt plug and play) 

Ser det ligger noen på rundt 5.500,- + 500-700,- i frakt. Så kommer tollen i tillegg så ender vel ca på 7.000-8.000,- 

Det frister veldig  :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Endelig nye nyrer på plass og en grundig poleringsjobb unnagjort  \:D/ Interiøret er også gått over med swisswax, så nå er alt tipp topp :D

post-69009-0-22893000-1445544589_thumb.p

post-69009-0-80464800-1445544210_thumb.j

post-69009-0-37618000-1445544374_thumb.jpost-69009-0-58208400-1445544386_thumb.j

PS(Hvis noen greier det jeg ikke greide hadde det blitt satt pris på, altså snu de tre siste bildene)  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får LCI-lykter til 1845,- pr. stk. hos Koed, så spørs om ikke det vil være billige, og så kjøpe modulene for seg selv.

Dette er riktignok lykter uten BMW-stempel, men de er nok identiske. Jeg kjøpte alternative til min e61, og de var ihvertfall helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får LCI-lykter til 1845,- pr. stk. hos Koed, så spørs om ikke det vil være billige, og så kjøpe modulene for seg selv.

Dette er riktignok lykter uten BMW-stempel, men de er nok identiske. Jeg kjøpte alternative til min e61, og de var ihvertfall helt like.

Takk for tipset, skal sjekke ut koed sine :)

Her er noen høstbilder etter en god poleringsrunde :D 

post-69009-0-06834800-1446227489_thumb.j

post-69009-0-61222500-1446227562_thumb.j

post-69009-0-93054400-1446227581_thumb.j

post-69009-0-86459700-1446227660_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder. Ring meg neste gang du har photoshoot :)

Er som regel litt impulsivt, men kan gi en pling neste gang ;)

Vurderer å selge?

Så den var på takst hos bilsalongen ;)

Ja var en tur innom bilsalongen da jeg har vurdert innbytte i en annen bil der :) 

Bra bilen blir lagt merke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fantastisk bil! Har selv en 545 touring.

Har originalt eksosanlegg og skulle gjerne fått ut mer av V8-lyden.

Er det noen som har forslag til bytte av eksosanlegg for å få bedre eksoslyd, men helst innenfor det som er "lovlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil! Har selv en 545 touring.

Har originalt eksosanlegg og skulle gjerne fått ut mer av V8-lyden.

Er det noen som har forslag til bytte av eksosanlegg for å få bedre eksoslyd, men helst innenfor det som er "lovlig"?

eisenmann? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...