Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jo en kostbar oppgradering, men skal vurderes sterkt! Følger med på ebay om det dukker noe opp

Bakfanger da eller? Kjedelig når sånt skjer. Kanskje like greit at jeg ikke monterer hengerfeste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Gorg skrev:

Det er jo en kostbar oppgradering, men skal vurderes sterkt! Følger med på ebay om det dukker noe opp

Bakfanger da eller? Kjedelig når sånt skjer. Kanskje like greit at jeg ikke monterer hengerfeste :) 

Bare å holde utkikk ;) Nei, jeg var bort med fronten. Flaks i uflaks var at jeg hadde en LCI msport front ulakkert liggende i garasjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt meget pen denne bilen nå, så den på vårmønstringen her i helgen :) Helt perfekt E90, du har liksom ikke tatt helt av slik enkelte andre gjør og det liker jeg. 

Du har vel også hatt denne noen år nå, du hadde jo denne samtidig som jeg hadde min E90 325d. Bra du beholder bilen :) Hadde vært hyggelig å slått av en prat på vårmønstringen men jeg kunne ikke se deg, eller det vil si jeg vet ikke hvordan du ser ut og jeg så heller ingen rundt bilen din som kunne avslørt deg som eier ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Den har blitt meget pen denne bilen nå, så den på vårmønstringen her i helgen :) Helt perfekt E90, du har liksom ikke tatt helt av slik enkelte andre gjør og det liker jeg. 

Du har vel også hatt denne noen år nå, du hadde jo denne samtidig som jeg hadde min E90 325d. Bra du beholder bilen :) Hadde vært hyggelig å slått av en prat på vårmønstringen men jeg kunne ikke se deg, eller det vil si jeg vet ikke hvordan du ser ut og jeg så heller ingen rundt bilen din som kunne avslørt deg som eier ;) 

Tusen takk Fredrik. :) Helt enig med deg, blir litt mye og dette er eneste bilen min. Så kan ikke ha den blodsenka når den kjøres over alt her i landet :) 

Blir jubileum i oktober for da har jeg hatt den i 5 år. Drev å så etter deg også, men var veldig mye mennesker der. E34 din er jo kjempe pen. Bra at du holder den orginal. 

Men har i det siste tenkt på å bytte bil, men veldig usikker om jeg skal gjøre det. Blitt så glad i denne bilen nå. Men da blir det nok bensin, sekser, turbo og xDrive ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det forstår jeg godt, det gjelder å finne en fin balanse mellom styling og brukervennlighet. Det kan jo ikke være sånn at man ikke kan bruke bilen, det blir litt feil synes jeg.

Du har hatt den såpass ja, det er ikke dårlig. Man får fort ett litt spesielt forhold til en bil når man er bilinteressert og har hatt den så lenge. Har du noen spesiell bil i sikte med disse kravene? Høres jo ut som en god oppskrift :) 

Ellers så må jeg takke for hyggelige ord om min bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja det forstår jeg godt, det gjelder å finne en fin balanse mellom styling og brukervennlighet. Det kan jo ikke være sånn at man ikke kan bruke bilen, det blir litt feil synes jeg.

Du har hatt den såpass ja, det er ikke dårlig. Man får fort ett litt spesielt forhold til en bil når man er bilinteressert og har hatt den så lenge. Har du noen spesiell bil i sikte med disse kravene? Høres jo ut som en god oppskrift :) 

Ellers så må jeg takke for hyggelige ord om min bil :) 

Bare hygglig ;)

Det er helt riktig, funksjonalitet er det viktigste for meg. Hadde jeg blodsenka den, hadde jeg aldri giddi å hevet den før vinteren. 

Det er helt riktig. Og den har jo fått en del oppgraderinger som blant annet Quaife diff. Jeg har sett litt på M135i xDrive, synes den er ganske fet. Liten bil med masse kraft :) Men får se, er bare foreløpig på tankebasis :) Men hvis det blir en så blir den i enten Estoril eller valencia orange ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Oioi! 

M135i er rått! I grunn en rå liten sleeper med veldig bra kjøreegenskaper (uten å ha prøvd selv da..) 

Skal si at det er bare noe jeg vurderer foreløpig. :) har venner med 20 år gamle volvoer som har ca 230 hk, blir litt lite med 143hk iforhold til de :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M135i er rå biler - en bekjent av meg hadde en slik (ligger for salg nå hos Autoshop ser jeg). Prøvde den aldri, men satt på en prøvetur. Den gikk noe fælt, og skikkelig go lyd fra sekseren! Praktisk morobil, den står på listen min over vil-ha-biler (gjerne som nr. 2 bil om noen år når prisene har sunket enda mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Får oppdatere litt her igjen da. 

Har ikke skjedd mye siden Mai dessverre. Fått byttet frontfangeren etter at jeg var borti en henger. :) 

 

Så det litt "tragiske". Skulle bytte foringene til stabstaget foran og disse måtte kappes vekk siden de var limt fast. Dette endte med at jeg klarte nettopp dette: 

 

skade.jpg

Heldigvis ikke kappet noen sener. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Holy #¤%&!

Det der så ikke godt ut! Lenge siden det skjedde?

Skjedde i starten av september. Alt bra med meg, men tar for lang tid å 100% igjen i hånden 😊

33 minutter siden, Fahad skrev:

Det der så ikke godt ut, ahj 😐 God bedring 

Tusen takk. 😊 Ser litt verre ut enn det er. 

Ble bare 10 sting på utsiden og 10-12 på innsiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...