Gå til innhold

Utstyrsliste-tråden versjon 2.01


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Da den forrige utstyrslistetråden tydeligvis er vanskelig å forstå for enkelte lager jeg derfor en ny, med noen "regler".

 

 

Utstyrsliste er bilens konfigurasjon fra fabrikk, og ramser opp farge, interiørvalg, produksjonsdato og litt andre ting i tillegg til hvilket utstyr bilen ble levert med naturligvis.

 

Denne kan man enkelt finne frem selv på nettet ved å taste inn de siste syv tegnene i bilens chassisnummer inn på denne siden, og deretter trykke Check.

 

gallery_46816_346_2605.png

(trykk på bildet)

 

 

Om man ikke har chassisnummer tilgjengelig kan man enkelt finne dette ut av bilens registreringsnummer flere steder. Et av disse er Statens Vegvesen sine sider for kjøretøyinformasjon.

 

Om linken over her ikke fungerer, eller om du ikke får opp noe, kan du prøve disse alternativene: 

 

www.bmwvin.com

 

www.rubmw.ru/vincode/eng

 

 

Om du av en eller annen grunn ikke skulle finne utstyrslisten ved hjelp av verktøyene over her, eller det er ting du lurer på, ønsker å diskutere osv. må du gjerne bruke denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Har du sett det som står under informasjonen om bilen?

 

Det kommer ihvertfall opp her.

 

S209A Differential lock 25%
S210A Dynamic stability control
S320A Deleted, model lettering
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411A Window lifts,electric,front/rear
S428A Warning triangle and first aid kit
S465A Through-loading system
S472A Armrest, front, driver/passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S510A Headlight aim control
S520A Fog lights
S529A Microfilter
S556A Outdoor temperature indicator
L801A National Version Germany

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utstyrspakkene inneholder varierer fra modell til modell, land til land og år til år. Det beste stedet vil være om du finner prislisten for den aktuelle bilen, da det står spesifisert der.

Etter min mening er ikke utstyrspakkene så veldig relevante om en skal handle brukt, da alt utstyr står oppført i utstyrslisten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis ikke alle har sett det, så er det et lite flagg nede i venstre hjørnet som man kan trygge på for å få hele siden på engelsk :)

 

På min E46 står det to koder jeg ikke skjønner;

 

S8SPA Control unit COP

S915A Delete clear coat

 

 

Bilen min har klarlakk, det vet jeg. Skjønner noen hva disse betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en Evo II. Du ser det på fargen, macaoblau. Ble kun levert til Evo II.

 

Så ser du det på serienummer, først AK01 (200hk non-kat). Evo II modeller er mellom 2191372 - 2191953 levert i perioden 03/88-05/88. Din er produsert 26.04.1988

Endret av FJPopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...