Marius2002

Marius2002s E91 xDrive M-sport

315 innlegg i dette emnet

Veldig fin bil. :)

Personlig mener jeg det eneste som skal lyse fra dørene er hvitt lys.

Marius2002 and StigJ liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin bil. :)

Personlig mener jeg det eneste som skal lyse fra dørene er hvitt lys.

Takk takk :)

Ja jeg regnet med dette var litt tabu, men vi får se hvor lenge dette blir. Det funket og var kult, men mulig noe jeg blir lei av. Mener lyset under var gult(?) fra før, enkelt å bytte til hvitt lys? :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja jeg regnet med dette var litt tabu, men vi får se hvor lenge dette blir. Det funket og var kult, men mulig noe jeg blir lei av. Mener lyset under var gult(?) fra før, enkelt å bytte til hvitt lys? :)

Om du liker det så er det jo bare å beholde det, det er tross alt din bil.

Er det ikke LED-pærer i alt på LCI? Hvis ikke er det vel bare å bytte pærene.

Marius2002 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Om du liker det så er det jo bare å beholde det, det er tross alt din bil.

Er det ikke LED-pærer i alt på LCI? Hvis ikke er det vel bare å bytte pærene.

Kan hende det er LED og hvitt lys, bare jeg som husker feil :) Tja som jeg sa synes jeg det var litt kult og det funket bra, men om jeg liker det bedre en hvitt lys vet jeg ikke. Planen var å la det stå noen dagen og se om jeg blir vant med det. Takk for tilbakemelding!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å ha sort grill, de er i hus, men jeg liker mer og mer de originale siden det er sort bil. Med andre ord blir det ikke byttet med det første! Lysene under døren blir nok byttet tilbake, av praktiske årsaker. :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Har du vurdert full chrome grill? Det synes jeg er veldig pent på svart bil :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å ha sort grill, de er i hus, men jeg liker mer og mer de originale siden det er sort bil. Med andre ord blir det ikke byttet med det første! Lysene under døren blir nok byttet tilbake, av praktiske årsaker. :)

Samme tenker jeg å, fint med litt kontraster :) Falt ikke M-logo lysene i smak? Lyser kanskje veldig dårlig? :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

M-logoen liker jeg, den lyser godt som en logo og gjør sitt, men lyser ikke mer opp rundt, og synes det var mer praktisk med vanlig lys.
Har ikke byttet tilbake enda, men det blir vel når jeg orker :) 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

M-logoen liker jeg, den lyser godt som en logo og gjør sitt, men lyser ikke mer opp rundt, og synes det var mer praktisk med vanlig lys.

Har ikke byttet tilbake enda, men det blir vel når jeg orker :)

Ser den! :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ser mange har LED i angel eyes, synes dette gjør seg. Dette blir neste på listen tror jeg, samt nye sommerdekk. Anbefalinger til pærer og dekk tas imot med takk!

Tanken har slått meg på sommerfelger også, men jeg synes de originale 18" kler bilen veldig godt. :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ser mange har LED i angel eyes, synes dette gjør seg. Dette blir neste på listen tror jeg, samt nye sommerdekk. Anbefalinger til pærer og dekk tas imot med takk!

Tanken har slått meg på sommerfelger også, men jeg synes de originale 18" kler bilen veldig godt. :)

Dekk anbefales Michelin pilot super sport. Kjempe bra dekk under alle forhold :)

Marius2002 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Dekk anbefales Michelin pilot super sport. Kjempe bra dekk under alle forhold :)

Disse står på idag faktisk, mulig blir samme da :)

Byttet i morges tilbake til vanlig lys under dørene, de var gul, så nye LED(hvitt lys) er bestilt. Da passer det også med lyset som er i dørhåndtakene, de er også hvite!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Disse står på idag faktisk, mulig blir samme da :)

Byttet i morges tilbake til vanlig lys under dørene, de var gul, så nye LED(hvitt lys) er bestilt. Da passer det også med lyset som er i dørhåndtakene, de er også hvite!

SIkker på at det er Pilot PS2? Det hadde jeg på mine 18" før :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

SIkker på at det er Pilot PS2? Det hadde jeg på mine 18" før :)

Haha nå gjorde du meg usikker! Jeg ska se når jeg kommer hjem fra jobb :)

ahj liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå