Gå til innhold

86 325i M-Tech1 - 86 320i "mint" - felgprosjekter


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Høres ut som en grei plan. Jeg ville også planlagt trykkluft uttak og sentralstøvsuger først som sist. Begge deler er kjekkest å ha skjult.

Blir det løftebukk? Hva har du tenkt i forhold til oppvarming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vaser litt rundt i hjul, og i dag kom det enda 4 nye tønner, fra RS 061. I fjor så kjøpte jeg et sett med 061, som jeg delte og sendte til en kompis. Der var det omborring av senter og blåsing samt pulverlakk av tønner som var målet. Men......RS har vært et ønske lenge, da det er evergreens på bmw. Har heller ikke hatt det før, men det har jeg heller ikke med neste sett. Ingen i Norge har vel hatt det på E30. Der kommer mine 4 ny tønner inn. 

 

Forhåpentligvis, så er det no custom-senter på vei nå, og de er lagd for å passe 061 tønner. Men siden jeg også har de rs-sentrene, så ble jeg brått et sett ringer og tønner i manko, så derfor har jeg startet å samle sammen slik at jeg kan ferdigstille 2 felgsett i stedet for et. Nå mangler 4 ringer og komplett skruer og muttere før 2 felgsett kan settes sammen, når alt av deler kommer hjem. 

 

 

Litt bilder i hytt og pine igjen. Har også Hartge-hjula enda, og kom over et dett 15 ACS jeg fikk lyst på. Usikker på hva jeg skal med de :lol: Custom-sentrene er foreløpig, i Jørgen-stil, konfidensielt 😎😅

 

 

 

 

 

IMG_0004.JPG

IMG_0884.JPG

IMG_0053.JPG

IMG_0240.JPG

IMG_0592.JPG

IMG_0287.JPG

IMG_0478.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, men hvorfor har ikke du sveist igjen bolthulla og de hullene imellom de igjen? Borrer man om fra 5x120 til 4x100 treffer jo man minst ett hull pluss småhull, uten sveis blir jo senter svekka en god del. 

 

Skal du ha nye ringer abefaler eg nye radinox.Har lagd slipemaskin og tatt mange alukanter,  men hjul stiger 5 hakk med inox. :)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RF91 skrev:

Ser ganske so strøkent ut :D Bruka du lakksprøyta? Såg litt for fint ut til å vera sprayboks

Faktisk bare boks:) Men et lite dirty triks for fint resultat med boks er å varme den opp godt før man starter, så slipper man halvtykk lakk som spyttes ut:) Mange tynne slør med nedstøving som til slutt ble ganske bra:) Og med 4 tønner rekker det siste tynne laget å tørke litt også, pluss litt kunstpauser med boksristing 😅 Er vel tørt i morgen, så om d blir litt oppholds må jeg ut i dagslys for å se om jeg ble fornøyd 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...