Gå til innhold

Nye 2016 Europa kart tilgjengelig


Anbefalte innlegg

11 timer siden, SiggenK skrev:

Kan noen sende meg link til kartfilene? :) Vil gjerne være sikker på at jeg laster ned noe som funker.. Gjerne PM om det ønskes fra forumets side.

Jeg har 2016-2 Europe West Premium for Navi Proff CIC liggende, og link til nedlasting. Send meg en PM om du trenger de.

Regner med du også har CIC, men hvilken kartutgave har du? Gå på Navi --> klikk på Options på kontrolleren --> scroll ned til Navigation map version (eller noe i den dur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Er det noen som har link til nedlastning av Road Map Europe West Premium 2016-2?

Jeg må kjøpe en 32GB USB stick, regner med at det går greit å bruke en USB 3 stick, de er vel bakoverkompatible uansett, eller bør jeg safe å kjøpe en USB 2 stick?

Bilen er en 2009 E61 med CIC (skal være klar for kart oppdatering via USB så vidt jeg kan se, da den har "i" med hake-symbol i grafikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr.Plow skrev:

Hei!

Er det noen som har link til nedlastning av Road Map Europe West Premium 2016-2?

Jeg må kjøpe en 32GB USB stick, regner med at det går greit å bruke en USB 3 stick, de er vel bakoverkompatible uansett, eller bør jeg safe å kjøpe en USB 2 stick?

Bilen er en 2009 E61 med CIC (skal være klar for kart oppdatering via USB så vidt jeg kan se, da den har "i" med hake-symbol i grafikken).

Kontakt bimmerfsc på bimmerpost.com, han har en karttråd på e90post.com, der kan du kjøpe både FSC kode og laste ned kart gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mr.Plow skrev:

Hei!

Er det noen som har link til nedlastning av Road Map Europe West Premium 2016-2?

Jeg må kjøpe en 32GB USB stick, regner med at det går greit å bruke en USB 3 stick, de er vel bakoverkompatible uansett, eller bør jeg safe å kjøpe en USB 2 stick?

Bilen er en 2009 E61 med CIC (skal være klar for kart oppdatering via USB så vidt jeg kan se, da den har "i" med hake-symbol i grafikken).

hei, mener å ha lest at man må bruke USB 2,0 minnepenner. kartet kommer i 3 deler, så det enkleste er å bruke 3 stk USB (jeg brukte 8+8+16Gb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28. juli 2016 at 16.21, Maxmek skrev:

hei, mener å ha lest at man må bruke USB 2,0 minnepenner. kartet kommer i 3 deler, så det enkleste er å bruke 3 stk USB (jeg brukte 8+8+16Gb)

Hvis man bruker 1 pinne, så må man flytte på filene etterhvert når den spør om USB 2 og USB 3. Med 3 pinner går det raskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vest er vest-europa, og øst er øst-europa. Begge deler har resten av europa også, men med mindre detaljer. Større land som f.eks. Tyskland mener jeg er med alle detaljer på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...