Gå til innhold

Min 2016 BMW X5 M50d


figgen
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft med sommerhjul, har lyst til hive på mine når jeg får de tilbake fra opppussing, men må se det ann litt. Ligger masse snø igjen i Oslo, og ofte ett snøfall eller to i April.

men liker hvordan det blir seendes ut, orginale 469m uten andre modifikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.3.2016 at 10.03, Walkabout skrev:

Tøff bil! Du må få på sorte N-merker på denne her :) Du har ikke vurdert X5M Performance-grillen med doble riller?

Har vurdert det, den er ganske tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.3.2016 at 10.23, StigJ skrev:

Se der ja. Der var sandalene på :D Tør du dette da? :P

I følge værvarselet var det meldt "vår. Vi får håpe det stemmer, og at ikke min bedre halvdel vil på påskefjellet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, flobben skrev:

Tøft med sommerhjul, har lyst til hive på mine når jeg får de tilbake fra opppussing, men må se det ann litt. Ligger masse snø igjen i Oslo, og ofte ett snøfall eller to i April.

men liker hvordan det blir seendes ut, orginale 469m uten andre modifikasjoner?

Avisene her på vestlandet (Stavanger) melder om at våren er kommet, vi får håpe det stemmer. Ellers blir det hjemmkontor :D 

Jepp! Helt originale 469m. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tøffe X5 du har! :D Og kan vell vær så ærlig og si at den dekal trimminga til BMW på disse X5ene er noe jeg ikke er en stor fan av.

Men vet jo ikke hvilket reg nr jeg skal se etter når jeg prøver å finne deg blant alle X5ene her i området :P Mistenker du ikke kjører rundt med skravert skilt som p å bildene IRL :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ErikTveit skrev:

Tøffe X5 du har! :D Og kan vell vær så ærlig og si at den dekal trimminga til BMW på disse X5ene er noe jeg ikke er en stor fan av.

Men vet jo ikke hvilket reg nr jeg skal se etter når jeg prøver å finne deg blant alle X5ene her i området :P Mistenker du ikke kjører rundt med skravert skilt som p å bildene IRL :cool:

Hehe. Dekaltrimming er bannlyst! Og min er IKKE det. :) M50d motor med 381 HK. 

Om du bor i Stavanger/Sandnes området er det bare å søke opp neste gang du ser den 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, figgen skrev:

Hehe. Dekaltrimming er bannlyst! Og min er IKKE det. :) M50d motor med 381 HK. 

Om du bor i Stavanger/Sandnes området er det bare å søke opp neste gang du ser den 👍🏼

Vet godt at din x5 ikke er dekaltrimma av deg, men synts det er litt merkelig at BMW bruker disse voldsomme dekalene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ErikTveit skrev:

Vet godt at din x5 ikke er dekaltrimma av deg, men synts det er litt merkelig at BMW bruker disse voldsomme dekalene :P

Er veldig enig med deg. Skaper en del forvirring. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...